*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 23:48

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Mai 31, 2013 18:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 20, 2009 11:05
Postitusi: 7
Asukoht: Põlvamaa
calibra 1996 2,0 85 kW
vahest, külma mootoriga käia või aku tühjaks, ei käivitu... peksab õhupuhastisse tagasi ja paugub igatpidi... mingi hetk läheb ära käima siis, aga nii kui pöördeid suurendada, kõik. õrnalt meelitades saab läbi jubeda mootori vappumise ja turtsumise pöörded üles ja veidi soojenedes käib kenasti. lase või piirajasse ei mingeid probleeme.
KUID...
järgmine päev istud rooli taha ja külmalt peale 2-st pööret käib... ei mingeid värinaid ega törtsumisi... peale sõitu, kui mootori temperatuur on 40-70-ne kraadi vahel, mootorit uuesti käivitada püüdes, kordub järjekordselt kõik eelpool kirjeldatu... (ei taha käivituda ja kui käivitub siis sihuke tunne et viskab mootori patjade pealt minema, ja peale pisikest meelitamist pööretega hakkab jälle korralikult käima)!!! vahest ei käivitugi mootor, kuni 10-15 minutit tal seista lasta.
KUID...
kui mootor on 90-ne kraadi ligi, ja lasta nii tuliseks, et vent jahutama hakkab jne. käib nagu kellavärk, ka peale poole tunni kuni tunni ajalist seismist. anna ainult võtit. ei ta võta maanteel hinge kinni ega ka mingeid muid probleeme. kasvõi gaas põhja..

jagaja kaan, juhtmed, küünlad ja süütepool kontrollitud---->ok tosooli kusagile ei kao jne.
no mõistus on otsas lihtsalt... :(

_________________
PILTZ


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mai 31, 2013 22:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
Loe veakoodid ära :wink:
Mul oli 110kw(c20xe) -ga sama jama, ja veaks see et paar pütta ei töödanud kuna küünlajuhtmed ei olnud head ja korrlikult ühenduses :wink:
Veakoodiks andis mul "lambda andur segu liiga lahja"
Kontrolli igaks juhuks uuesti üle oma juhtmed ja jagaja kaan :wink:

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juun 01, 2013 9:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 20, 2009 11:05
Postitusi: 7
Asukoht: Põlvamaa
proovisin veakoode lugeda...
enamus on 21--->piirajaklapi potentsiomeeter PLK "pinge liiga kõrge"
ei tea kus selline asi asubki... :P
ja
31--->induktiivne impulsiandur pööretesig. puudub
suht kosmoseteadus minu jaoks...
mida edasi teha nüüd???

_________________
PILTZ


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juun 01, 2013 11:08 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
21 on gaasiklapi asendi andur.
Pilt

31 kood tulebki seisva mootoriga.



Muidu aga võid ka vaadata, kas seda külmalt peale mitte-kävitumist viskab küünlad märjaks ära. Et kas annab liiga palju kütust peale..

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juun 01, 2013 14:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Jaan 19, 2010 13:41
Postitusi: 157
Asukoht: Raplamaa
Õhulugeja võib olla ka üks veakohti.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 76 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11