*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 23:46

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 13, 2013 18:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Tere jälle!
Probleem siis järgmine: peale umbes 10 minutit sõitmist muutuvad sooja mootori pöörded tühikäigul ebastabiilseks. Otseselt seda tahhomeetril näha polegi, aga iga 5 sek tagant käib siuke vibra korraks läbi (mida rohkem voolutarbijaid taga seda ebastabiilsem).
Loogiline järeldus: genekas hakkab otsa saama.
Kuna mul pardal ka voltmeeter siis näen geneka laadimist voltides igal ajahetkel.
Külmast peast auto käima pannes näitab laadimist ca 14,1 volti (mis iseenesest on ju normaalne pinge) mõne aja möödudes see langeb natuke.
Peale mõningat sõitmist ja mootori soojenemist langeb see ca 13,3v juurde ja veel hiljem ca 12,7 juurde. (mis iseenesest on ju ka normaalne)
Tühikäigul kõik võimalikud voolutarbijad sisse lülitades (lähituled, udutuled, kaugtuled, klaasipuhastid, puhur, klaasi/peeglisoojendused, raadio/võimendi) langeb pinge 12v peale. Natuke gaasi andes tõuseb 12,5v juurde.
Nende näitude järgi võiks ju eeldada, et genekas siiski laeb korralikult (tal on võime 14+ volti välja anda), aga arusaamatuks jääb see ebastabiilsus tühikäigul.
Igasugused mõtted, ettepanekud oodatud :)

Autoks 100kw ecotec, 95 aasta
genekas on boschi oma
aku on tutikas


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 13, 2013 23:46 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
Generaatori normaalpinge on 13.8-14-4 Volti. Ei tohi alla sele ega üle selle! Aga ega see voltmeeter ei pruugi ka õigesti näidata, niiet võta multimeeter ja mõõda üle! :wink:

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 14, 2013 20:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Selge, katsun selle ära teha kui testri kuskilt saan, aga millest tingituna laadimispinge peale mõningat sõitmist langeb 14,1 pealt 12,7-le?


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 03, 2013 16:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Nüüd tahab tühikäigul üldse välja surra (isegi ilma ühegi voolutarbijata), geneka probleem see pole.
Nimelt külmast peast käima pannes tõusevad pöörded sinna 1000 kanti. Paar minutit tiksub, pöörded veits alanevad (mootor soojeneb) ning siis sureb üldse välja. Kui väljasuremise ajal korraks gaasi anda, siis tiksub ilusti edasi 800-900 pöörde peal. Mõnikord tahab välja surra ka valgusfoori taga seistes. Proovisin puhastada tühikäigu regulaatorit, aga midagi ei muutunud. Õhulugeja lahtiühendamisel töötamise ajal ei muutunud mootori töös midagi - vahetasin õhulugeja ära kuid ikka sama, lahtiühendamisel ei muutu midagi. (aint mootori tuluke armatuuril hakkab põlema). Muidu stabiilsel sõitmisel ei ole nagu midagi viga. Olen otsinud ja uurinud ja puurinud mida teha. Ilmselt tuleb prooviks otsida teine tühikäigu regulaator? (Kas see regulaator peabki sumisema, kui süüde on sisse keeratud, aga mootor ei tööta? Mul ta sumiseb vaikselt.)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 20, 2013 22:41 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Mär 17, 2012 18:41
Postitusi: 307
Asukoht: põltsamaa
-dk- kirjutas:
Nüüd tahab tühikäigul üldse välja surra (isegi ilma ühegi voolutarbijata), geneka probleem see pole.
Nimelt külmast peast käima pannes tõusevad pöörded sinna 1000 kanti. Paar minutit tiksub, pöörded veits alanevad (mootor soojeneb) ning siis sureb üldse välja. Kui väljasuremise ajal korraks gaasi anda, siis tiksub ilusti edasi 800-900 pöörde peal. Mõnikord tahab välja surra ka valgusfoori taga seistes. Proovisin puhastada tühikäigu regulaatorit, aga midagi ei muutunud. Õhulugeja lahtiühendamisel töötamise ajal ei muutunud mootori töös midagi - vahetasin õhulugeja ära kuid ikka sama, lahtiühendamisel ei muutu midagi. (aint mootori tuluke armatuuril hakkab põlema). Muidu stabiilsel sõitmisel ei ole nagu midagi viga. Olen otsinud ja uurinud ja puurinud mida teha. Ilmselt tuleb prooviks otsida teine tühikäigu regulaator? (Kas see regulaator peabki sumisema, kui süüde on sisse keeratud, aga mootor ei tööta? Mul ta sumiseb vaikselt.)
oli sama jama vahetasin tühikäigu regulaatori ära ja korras mul oli käima pannes vapsee pöörded 1000 ja 3000 vahel kui se regulaator suriseb siis tuksis .....võta se maha ja vaata kas on väike vahe ehk pragu seal kolvi vahel.....kui pole siis tuksis ....või lase otse vool peale nii jätkuvalt ehk mõni praht vms.iganes vahel


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 71 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11