*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Pühapäev Apr 28, 2024 2:10

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 28, 2013 13:23 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 03, 2011 16:37
Postitusi: 10
Tere ! Tean et sedasorti teema on ennemki läbi käind , kuid sooviks teadjatelt abi .
Nimelt sõiduajal suri auto välja , sädet pole . sai vaadatud veakoodi ainult 31 näitab .
Süütepool sai romulast uus peale , ikka ei midagi . süütepoolile jõab 12v , miinust ei oska kontrollida .
Kütust tuleb mootorile peale . Palun antke asjaliku nõu mida edasi vaadata .


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 28, 2013 16:21 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Mär 17, 2012 18:41
Postitusi: 307
Asukoht: põltsamaa
polter kirjutas:
Tere ! Tean et sedasorti teema on ennemki läbi käind , kuid sooviks teadjatelt abi .
Nimelt sõiduajal suri auto välja , sädet pole . sai vaadatud veakoodi ainult 31 näitab .
Süütepool sai romulast uus peale , ikka ei midagi . süütepoolile jõab 12v , miinust ei oska kontrollida .
Kütust tuleb mootorile peale . Palun antke asjaliku nõu mida edasi vaadata .

Kui autol in immo siis...alusta sellest on kahtesorti immosi yks lülitab bena pumba välja ja teine peale süütepooli katkestab voolu mis jõuab jagajasse....omal oli sama jama aga gsi-l.85kw....aga kui pole immot ja vool tuleb jagajani siis jagajas jama...


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 30, 2013 19:22 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 03, 2011 16:37
Postitusi: 10
tänaseks on siis niipalju selgunud , et süütepool,jagaja, bensupumba relee on korras , kuid sädet ikkagi pole . Kas keegi teab kuidas kontrollida süüteluku põhja , paljud siin foorumis käiad oskavad rääkida et ka see võib jamada . siis veel palve palju peab selle hallianduri takistus olema seal kolm klemmi . veel parem oleks kui kellegil on elektriskeem üle sellet maast kus läheb süütepoolile kaks juhet peale .
Tänan juba ette kõiki kes viitsivad vastata , heade tulemuste saamiseks.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 30, 2013 20:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
jagakaan/rootor korras? Väntvõlli asendi andur korras? kas veakoodi ei näita?

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 30, 2013 21:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 03, 2011 16:37
Postitusi: 10
jagajakaan korras , veakoodideks on ainult 31 - see pidi seisva mootori korral norm olema . väntvõlli andur on kontrollimata - kas keegi teab mis peab nende kolme klemmi takistus olema , või kuidas saab anduri korras olekut kontrollida.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 30, 2013 21:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Mär 17, 2012 18:41
Postitusi: 307
Asukoht: põltsamaa
polter kirjutas:
jagajakaan korras , veakoodideks on ainult 31 - see pidi seisva mootori korral norm olema . väntvõlli andur on kontrollimata - kas keegi teab mis peab nende kolme klemmi takistus olema , või kuidas saab anduri korras olekut kontrollida.

kui paned plus ja miinuse sinna klemmidele säde on vahel siis on korras


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 30, 2013 22:16 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Halli andurit ehk nukaandurit jagaja juures 85kW'sel pole, see 110kW pärusmaa. Mõtlesid vast vända andurit, eks.

Süütepoolile peaks tulema katkendlik miinus peale. Seda reguleerib vända andur, sealt edasi käib läbi aju (85kW peaks olema skeemide järgi kommutaator ajus sees, 110kW aga eraldi pooli all).
Siin üks väike testimise juhend:
Pilt
Mingid väärtused peaks muutuma, kui mootorit ringi ajad või nt lahtise anduri otsa vastu metalli panna ja siis eemale.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 30, 2013 22:30 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
Kaimz: Vända andurile paned voolu peale?
Sa ära pauguta nii julgelt kui ise kindel pole, pärast keegi põletabki nii vända anduri maha.

Kui vända andur ei ole korras siis ei tööta ka kütuse pump ;)
Kui süüte sisse paned kas mootorituli põleb?
Puhasta süütepooli juhtme klemmid ära.
Aku ligiduses on üks ümmargune pistik mis puhasta ära, lahti käib keerates peale punase klambri vabastamist vms.
Proovi otse süütepoolist küünlaga sädet(Akki küünla juhmed peetis?)
Loodame et saad korda ;) Enda 110kw-sel oli bensupumba relee (bensupump TÖÖTAS! Aga aju oli tumm ja ei olnud sädet ega pihustid ei pihustanud ehk selles ühes relees on kaks eraldi releed sees.)
Releed ongi kõige lihtsam kontrollida, et keera süüde sisse ja vaata kas mootoritulu põleb või ei, kui ei põle tuli siis on aju tumm ja kaks versiooni:
1)Kas ei tule ajule voolu ehk see relee või väheusutav juhtme katkestus
2)Aju ise ei tööta

Üesõnaga proovi ja loodan et ehk on abi :wink:
Ise jamasin selle probleemiga 1nädala :D

Edit: wtf juba pani ehk parema ja lühema info :D

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 30, 2013 22:50 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Mär 17, 2012 18:41
Postitusi: 307
Asukoht: põltsamaa
raks100 kirjutas:
Kaimz: Vända andurile paned voolu peale?
Sa ära pauguta nii julgelt kui ise kindel pole, pärast keegi põletabki nii vända anduri maha.

Kui vända andur ei ole korras siis ei tööta ka kütuse pump ;)
Kui süüte sisse paned kas mootorituli põleb?
Puhasta süütepooli juhtme klemmid ära.
Aku ligiduses on üks ümmargune pistik mis puhasta ära, lahti käib keerates peale punase klambri vabastamist vms.
Proovi otse süütepoolist küünlaga sädet(Akki küünla juhmed peetis?)
Loodame et saad korda ;) Enda 110kw-sel oli bensupumba relee (bensupump TÖÖTAS! Aga aju oli tumm ja ei olnud sädet ega pihustid ei pihustanud ehk selles ühes relees on kaks eraldi releed sees.)
Releed ongi kõige lihtsam kontrollida, et keera süüde sisse ja vaata kas mootoritulu põleb või ei, kui ei põle tuli siis on aju tumm ja kaks versiooni:
1)Kas ei tule ajule voolu ehk see relee või väheusutav juhtme katkestus
2)Aju ise ei tööta

Üesõnaga proovi ja loodan et ehk on abi :wink:
Ise jamasin selle probleemiga 1nädala :D

Edit: wtf juba pani ehk parema ja lühema info :D
ega ma vända andurile mõelnud voolu lasta


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 31, 2013 0:41 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 03, 2011 16:37
Postitusi: 10
Nii käisin teie soovituse järgi kontrollimas , Bensiinipumba relee töötab,et kui nii süüde sisse rakendub üks mähis , starteriga lülib ka teine . Vända andur näitas 1 ja 2 klemmi vahel 503 oomi ( mahub vahemiku ) 2 ja 3 ning 1 ja 3 näitab null . Hetkel jääb veel kontrollida eelpool nimetatud aku juures suur ümmarkune pistik ja aju . vastan ka eelpool mainitud küsimustele , Kui süüde siise siis mootori tuli põleb , Bensiini tuleb peale , süütepooli kõrgepinge on otse küünlale ( ehk siis ilma jagajata ) immoga on asi selline , et kui mul hetkel süütepooli tuleb 12V ja bensiinipump rakendub siis mingit katkestust ei tohiks ju olla . Kuid oleks veel üks palve ega keegi ei tea kuhu läheb see süütepoolile peale tulev null juhe , kas otse ajusse , kui jah siis kas oleks võimalik kontrollida selle korras olekut ?
Tänan veelkord suba hetkel oleva abi eest .

Hetkel pere ainus auto , mis siiani on töötanud minu käes üle 3-aasta laitmatult , läbisõit minul 65000. väga hea auto , kuni tänaseni


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 31, 2013 1:10 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Kuidas sul see immo üldse töötab? Ära pane pulka/magnetit või jäta signa peale ja proovi käivitada. -- Kui siis nt starterit järgi ei võta või pump ei löö, siis katkestatakse seal ahel ära.. Siis ei tohiks selle süü olla. Kui aga käitub samamoodi, siis vb kuskile mujale kräkerdatud see katkestus.

Muidu aga igaks juhuks võid seda romula pooli ka kahtlustada. Pane süütepoolile tulevatele juhtmetele lamp vahele. Kui see hakkab starterit andes vilkuma, siis ikkagi pool kutu.

Vända andurit võib kahtlustada tegelt ikkagi. Ma ei tea, aga ehk peaks selle takistus muutuma, kui mootorit ringi ajad(hambad kohakuti vahepeal, saab aru, et käib ringi). Vaata, kas see näit muutub nt.


Muidu aga jah, skeemi pealt tundus, et 85kW on kommutaator ajus sees. Igaks juhuks tasuks ka aju proovida vahetada. Hea lihtne proovida.
Kus asud üldse, vb siin lähedal kedagi, kes saab juppe laenata proovimiseks nt.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 31, 2013 17:33 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 03, 2011 16:37
Postitusi: 10
Tere Jälle , Täna sain asenduseks uue aju , kuid kohe tekkis küsimus , asendus aju on natuke väiksem ja teise seeria numbriga .kas võib prooviks seda kasutada või mitte ?
Peal oli sellise koodiga Bosch 0261200530 , asendus aju .Bosch .... 330 .


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 31, 2013 19:08 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Hmmm.. väiksem, ma millegipärast usun, et siis pistikud ka ei klapi...
Muidu aga kui ikka sama mootori pealt aju, siis numbrid eriti ei loe. 110kW ajusid küll mitmeid erinevaid proovinud.

Väiksem aju, äkki anti sulle Omega B 85kW aju? Sel on X20SE, calil C20NE.


edit: koodi järgi tundub ikka, et C20NE oma...

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 04, 2013 10:26 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mai 03, 2011 16:37
Postitusi: 10
Tere Jälle

Sain masina käima , tuli välja et aju oli kutu , kahju et pidi selleks 8 päeva seisma, nimelt aega võtis vea otsimine . Süütepoolile tuli süütelukust ilusti 12 v peale , teine juhe tuleb ajust ehk siis impuls null . Aju näitas testriga möötes nagu kõik oleks korras , kuid ometi sädet ei tulnud , kui viimaks sai lääne-virumaalt õige seeria numbriga aju , lahenes kõik kiirelt . Tänan veelkord kõiki kes viitsisid aidata , tänu selle informatsioonile sain välistada teised asjad .


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11