*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 21:22

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Juul 06, 2012 20:33 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juul 23, 2011 1:06
Postitusi: 201
Asukoht: kohila/Tallinn
-dk- kirjutas:
Autodata näitas sama järjekorda, seega proovisingi nii, aga pmts selle järjekorraga ei läinud käimagi. Lõpuks läks ja puterdas nii mis kole. Kui plokikaas maas oli veel, oli ka näha, et 1. ja 4. kolvid olid sama kõrgel ning 2. ja 3. olid koos madalamal (samal kõrgusel). Ilmselt see eri mootoritel erinev, aga X20XEV-l saavad 1. ja 4. ning 2. ja 3. samal ajal tuld.



Eip, sellist asja ei saa olla. Silindrid töötavad ikka ülekaupa. Kolvid käivad jh paaris. Ei teagi mootorit millel toimuks süütamine kahes silindris korraga. 1-3-4-2 on süüte järjekord ja osadel on ka 1-2-4-3

_________________
Õmblen käigukangi ja käsipiduri nahkasi, ise valid niidi ja naha värvi. hind 2€ tk. 55968487


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 06, 2012 22:25 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juul 23, 2011 1:06
Postitusi: 201
Asukoht: kohila/Tallinn
Lauur kirjutas:
-dk- kirjutas:
Autodata näitas sama järjekorda, seega proovisingi nii, aga pmts selle järjekorraga ei läinud käimagi. Lõpuks läks ja puterdas nii mis kole. Kui plokikaas maas oli veel, oli ka näha, et 1. ja 4. kolvid olid sama kõrgel ning 2. ja 3. olid koos madalamal (samal kõrgusel). Ilmselt see eri mootoritel erinev, aga X20XEV-l saavad 1. ja 4. ning 2. ja 3. samal ajal tuld.



Eip, sellist asja ei saa olla. Silindrid töötavad ikka ülekaupa. Kolvid käivad jh paaris. Ei teagi mootorit millel toimuks süütamine kahes silindris korraga. 1-3-4-2 on süüte järjekord ja osadel on ka 1-2-4-3



http://www.youtube.com/watch?v=QXLsna21FWo see hea video kus hästi näha mis mootori sees toimub töötamise ajal ja kuidas kolvid käivad.

_________________
Õmblen käigukangi ja käsipiduri nahkasi, ise valid niidi ja naha värvi. hind 2€ tk. 55968487


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 07, 2012 20:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Mida rohkem lugeda selle kohta, seda suuremat segadust tekitab. Tegin joonise sellest, kuidas mul hetkel kapoti all need juhtmed on: http://imageshack.us/photo/my-images/220/sdew.jpg/
Ehk siis selle pildi järgi on hetkel nii: 1-4-2-3. Töötab ilusti (ei puterda)
Proovisin ka 1-3-4-2 aga siis läks väga vaevaliselt käima ning puterdas jubedasti.
Vaadakte seda: http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... gment.html
tundub, et mul juhtmed ikkagi õigesti ja ma nüüd ei tea, kas süütejärjekord on teine, või süütepool ei anna tuld päripäeva liikudes.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 07, 2012 21:19 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Mureks jääb nüüd ikkagi see, et auto on külma mootoriga erksam ja stabiilsem, kui sooja mootoriga.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Juul 07, 2012 23:03 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juul 23, 2011 1:06
Postitusi: 201
Asukoht: kohila/Tallinn
-dk- kirjutas:
Mureks jääb nüüd ikkagi see, et auto on külma mootoriga erksam ja stabiilsem, kui sooja mootoriga.


Nu siis tuleb ikka rõngaste vahetus käsile võtta. Külma mootoriga liigub sellepärast paremini külmale mootorile jagab aju rohkem kütet. Ja siis pidi veel rolli mängima rõngaste materjali omadus madalamal temperatuuril. Ning silindrite puhul see et madalamal temperatuuril natuke peenemad ja mootor käib tihedamal. Kuigi seda viimast ma eriti ise ei usu aga targemad mulle rääkinud nii :D

_________________
Õmblen käigukangi ja käsipiduri nahkasi, ise valid niidi ja naha värvi. hind 2€ tk. 55968487


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 08, 2012 15:20 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
ei poisid teil täitsa õigus.ise panin pange siin väheke 1-4-3-2 on jah see õige.esimese hooga pakkusin täitsa puuse. :oops:

nüüd kui järele mõelda ja väntvõll silma alt läbi lasta siis jah 1ja4 liiguvad koos üles.

aga jah külm mootor tihedam. kuumaga asjad paisuvad ja siis võib küll hakata rolli mängima kulund rõngad.

aga proovi nii,et mõõda külma mootoriga silindrites surved ja soojaga vaata kas on oluline vahe asjal.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11