*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 17:24

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mootori mure Calibra 100kw
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 03, 2012 20:17 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Probleem seisneb selles, et kiirendades ajab tagant korralikult välja sinist tossu. Peale käivitamist jahedama mootoriga probleemi ei ole, aga peale natukest sõitmist hakkab jälle pihta. Muidu edasi liigub ta korralikult. Kohapeal seistes käib aeg-ajalt läbi väike vibratsioon. Käivitub ilusti. Paar päeva tagasi said vahetatud klapisääre tihendid, plokikaane tihend, sisse- ja väljalaske kollektori tihendid. Kodune veakoodide lugemine oluliselt targemaks ei teinud- veakoode ei olnud. Silindrite seinad tundusid ka korralikud, mingisuguseid rante ei olnud. Küll aga vajus kolvide peale voolanud jahutusvedelik üsna kiiresti (mõne silindri puhul paari tunniga) läbi kolvirõngaste alla karterisse. Igasugused mõtteavaldused antud probleemi lahendamiseks on teretulnud!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 03, 2012 20:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juul 23, 2011 1:06
Postitusi: 201
Asukoht: kohila/Tallinn
-dk- kirjutas:
Probleem seisneb selles, et kiirendades ajab tagant korralikult välja sinist tossu. Peale käivitamist jahedama mootoriga probleemi ei ole, aga peale natukest sõitmist hakkab jälle pihta. Muidu edasi liigub ta korralikult. Kohapeal seistes käib aeg-ajalt läbi väike vibratsioon. Käivitub ilusti. Paar päeva tagasi said vahetatud klapisääre tihendid, plokikaane tihend, sisse- ja väljalaske kollektori tihendid. Kodune veakoodide lugemine oluliselt targemaks ei teinud- veakoode ei olnud. Silindrite seinad tundusid ka korralikud, mingisuguseid rante ei olnud. Küll aga vajus kolvide peale voolanud jahutusvedelik üsna kiiresti (mõne silindri puhul paari tunniga) läbi kolvirõngaste alla karterisse. Igasugused mõtteavaldused antud probleemi lahendamiseks on teretulnud!



Kahtlustaksin kulunud õlirõngaid ja kolvirõngaid.

_________________
Õmblen käigukangi ja käsipiduri nahkasi, ise valid niidi ja naha värvi. hind 2€ tk. 55968487


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 03, 2012 21:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Ehk siis sinine toss on põhjustatud õli põletamisest silindrites?
Samas see jahutusvedelik ei olekski saanud kolvide peale kauaks jääda (kolvirõngad ei ole ju täiesti ringi kujulised, neilt on ju välja lõigatud väike salk, selle vahelt peaks nagunii mingi aja peale see jahutusvedelik alla vajuma?)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 03, 2012 22:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juul 23, 2011 1:06
Postitusi: 201
Asukoht: kohila/Tallinn
-dk- kirjutas:
Ehk siis sinine toss on põhjustatud õli põletamisest silindrites?
Samas see jahutusvedelik ei olekski saanud kolvide peale kauaks jääda (kolvirõngad ei ole ju täiesti ringi kujulised, neilt on ju välja lõigatud väike salk, selle vahelt peaks nagunii mingi aja peale see jahutusvedelik alla vajuma?)



Sinine toss üldjuhul ikka jh õli põlemise tagajärg. Kui kütet palju siis lööb musta, ja kui mingil juhul jahutusvedelik immitseb põlemiskambrise siis tuleb halli auru ja suitsu.
Kõige lihtsam on peale no ca 1000km vaadata kas õli on vähenenud mootoris. Muidugi tasuks ka surved ära mõõta.

_________________
Õmblen käigukangi ja käsipiduri nahkasi, ise valid niidi ja naha värvi. hind 2€ tk. 55968487


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 03, 2012 23:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Õli vähenemist on märgata juba paarisaja km järel :D


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 04, 2012 11:34 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
kas enne klapisääre tihendite vahetust või kaanetihendi vahetust ei suitsend ?

kui ennem ei suitsend siis võib olla,et klapisääretihendid valesti peal või mõni viga saand paigaldades vms.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 04, 2012 16:21 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Suitses küll, täpselt samamoodi.
Arvati, et viga võib olla pihustites (liiga rikas segu nt)
Samas võivad olla kolvirõngad läbi, ja jumal teab kas ainult kolvirõngaste vahetamisest üldse mingit kasu oleks.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 04, 2012 19:53 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Juul 23, 2011 1:06
Postitusi: 201
Asukoht: kohila/Tallinn
-dk- kirjutas:
Suitses küll, täpselt samamoodi.
Arvati, et viga võib olla pihustites (liiga rikas segu nt)
Samas võivad olla kolvirõngad läbi, ja jumal teab kas ainult kolvirõngaste vahetamisest üldse mingit kasu oleks.


Ma soovitaks surved ära mõõta, siis kohe selge kas viga mõnes silindris või on kõik rõngad kulunud.

Võibolla on eelmine omanik teinud õlivahetust täis peaga. No näiteks kui pilt oli veel selge lasti õli välja. järgminepäev kui hommikul ärgati mindi ca 1km kaugusele poodi õllejärgi. Seda et mootorise uut õli sisse ei valatud ei kontrollinud keegi. Olen kunagi ostnud sellise auto. Kolvi ja õlirõngad olid täiesti otsas. saaled õnneks pidasid vastu. Aga niikui natuke vajutasid lõi tagant ikka mõnusat sinist. Oli nii et tankisid 10 toopi pena ja 1 liitri õli mootorise.:D

_________________
Õmblen käigukangi ja käsipiduri nahkasi, ise valid niidi ja naha värvi. hind 2€ tk. 55968487


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 04, 2012 21:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
siis on jah rõngad läbi. kui segu paigast oleks siis see kajastuks sul küünlal ka.
pihusteid saad muidu kontrollida ka kodus,kui kütuselati maha võtad. ja starterit annad siis peaks nad pritsima siukese uduvihmana.

kui ühtlase joana tuleb on peetis.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 04, 2012 22:08 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Eks ma siis homme viskan vanadele küünaldele ka pilgu peale (tutikad boschikad said külge :D), aga kui ma õigesti mäletan siis nad eriti head välja ei näinud küll (aasta aega tagasi vahetasin muidu). Mõõdan kompressioonid silindrites ära ning testin pihusteid. Annan märku kui midagi selgub.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 04, 2012 23:52 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Praegu peale paaritunnist uurimist ja proovimist tuli välja üks üsna utoopiline viga- süütejuhtmed. Nimelt
keegi eelmistest omanikest oli süütejuhtmed maha võtnud ja siis vist katseeksitus meetodil need kuidagi tagasi pannud ning
peale mootori tööle saamist juhtmete "õige" asetuse süütepooli peal, aku peale kraapinud. Mina muidugi järgisin seda nagu
mingit pühakirja. Said siis nüüd 2. ja 3. silindri juhtmed ümber tõstetud ning võin julgelt väita, et auto pole minu käes veel nii
ilusti käima läinud. Erksam oli ka ning paistis, et sinist ka tagant välja ei tulnud, aga eks elame-näeme. Nüüd pikemale proovisõidule.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 05, 2012 0:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
suht ebarealne ,et selline asi, kui sul ikka silkud valel ajal sädet saavad siis peaks see mootori töös ka korraliku porri tegema.

ja samas kui järgi mõleda siis peaks põlematta kütet ka järgi jääma mis jookseb sul karterisse siis peaks õlitase tõusma. sul ta aga ju langes meeletult nagu sa kirjutasid.


aga mine sa tea, loodame parimat :buddies:


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 05, 2012 1:46 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Tuleb välja, et vahet pole kui 2. ja 3. või siis 1. ja 4. vahetusse lähevad, sest süüdet saavad nad paaris (nii ma vähemalt lugesin). Aga mulle tundus, et minu autol oli küll kerge vahe sees, sinist ei näinud nagu enam.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 05, 2012 11:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
koos ikka peaks töötama 1/3 /4/2 silindri tööjärjekor 1-3-4-2

ja silindreid hakatakse lugema vasakult paremale kui auto ees seisad.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 06, 2012 20:10 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Veebr 26, 2011 15:58
Postitusi: 26
Autodata näitas sama järjekorda, seega proovisingi nii, aga pmts selle järjekorraga ei läinud käimagi. Lõpuks läks ja puterdas nii mis kole. Kui plokikaas maas oli veel, oli ka näha, et 1. ja 4. kolvid olid sama kõrgel ning 2. ja 3. olid koos madalamal (samal kõrgusel). Ilmselt see eri mootoritel erinev, aga X20XEV-l saavad 1. ja 4. ning 2. ja 3. samal ajal tuld.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11