*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Pühapäev Apr 28, 2024 1:26

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Veebr 10, 2012 19:56 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Pöördun siis paraleelis oma murega teiepoole!
Kuid esmalt mainin taas, et sõna võiksid võtta asjaga kokkupuutunud koleegid jne.

Viga on siis kusagil El systeemis, mitte veokonksus.

Mõndaaega tagasi ütles ülesse salongi vendi viimane lülitus. (sellega peaks olema seos minu murega)
Üleeile kui süüte välja võtsin jäi armatuuri põlema (hõõguma) aku tuli ning õrnalt hõõguvad veel kõrval olevad tuled. Salongi vent töötab!
Genekal olid kõik juhtmed küljes ja laadimine oli 11,2W. Mis on ilmselgelt vähe!
Vahetasin siis geneka teisevastu. Mis on paberitega korras.
Kuid laadimine oli ikka sama ning märkasin, et nii uue kui endise genekaga oli veel see, et kui võti väljas.
Töötas salongi vent ikka?!?!?
Ei ole juhtmeid ümber tõstnud ega yhendanud otse akule!
Eilseks finaaliks oli siis see, et laadimist ei toimunud ültse. Ja aku jooksis töötava mootoriga tühjaks.
Vaatasin skemaatikust, et geneka kolmas karv jookseb päris paljudesse kohtadesse!
Näiteks kellaplokki, kus on sig. lamp ja akna soojendusse jne paljudesse kohtadesse.
Et kas on võimalik, et on kuskil- miski muu plokk läbi ja annab tagurpidi plussi läbi!?
Kahtlustan siiski salongi venti. A ja veel. Kui salongi vendi asent liigutada siseõhule ja sellel on veel lüliti siis töötavad need ka ilma võtmeta. ( ENNE SEDA POLNUD!)

Kas on keegi sellise jamaga kokku puutunud?!?!
Kui miskit segaseks jäi, nagu mu siine jutt ja mu mõttekäik siis küsi juurde. :bang:

Tänud.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 11, 2012 20:08 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Asjale lahendus leitud.
Eelnev nn. elektrik oli geneka ja aku vahele lisanud lisa -´se
Vana gen. oli saba andnud ja uuele oli valesti lisa - juhe ja ergutus paigaltatud.
Läbi lisajuhtme jooksis siis kuidagi vool mööda miinust systeemi ja nii hakkasidki muud komponendid tööle.
Kund joonistelt oli näha, et gen.´ist väljub 2+ si ja ergutus siis sai need oma kohtadele paigutatud ning laadimiseks sain 14,2V
Esmane anomaalia on selgelt kellegi näpukas.


Ei tööta veel salongi puhuri viimane aste!
Relee klõpsub ja annab voolu ilusastu rohelisele juhtmele aga tööle ei hakka, jääb ültse vait.
Ettepanekuid?
Et kas mootoril ei tööta niimane lülitus?
Sinna niisama lähedale ei saa ja ei kujuta ette kuidas seda vahetada?
Kas on kellegil kogemusi?


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11