*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mai 16, 2024 1:38

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: check engine
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 23, 2004 19:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
äkki keegi oskab aidata. :?:
probleem selles et mõnikord see mootori ja välguga tuluke ei lähe põlema kui süüde sisse lükkad ja ka auto siis ei lähe käima. ja seda nii sooja kui külma mootoriga. ja siis mingi aja pärast läheb süüde sisse lükkamisel iseenesest põlema koos teiste tulukestega ja siis auto läheb ilusti käima.
kaitsmed on ok. probleem tuli välja peale mootori pesu, siis mõni minut põles (!) märgiga tuluke ja kustus ja on siiamaani kustunud mootori käivitumisel. nüüd siis kui check engine enne mootori käivitamist ei põle, auto ei lähe käima. vea koodi vist kah ei saa lasta lugeda kui ta ülejäänud ajal korralikkult töötab...

oleks hea kui kuuleks asjalikke soovitusi.
-----------------------------------------------------------------
92a. calibra 85kw 4wd


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: check engine
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 23, 2004 21:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 07, 2003 17:15
Postitusi: 378
Asukoht: Tartu
creazy kirjutas:
siis mõni minut põles (!) märgiga tuluke

Igatahes see tuli ütleb, et pidurivedelikku on vähevõitu.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 24, 2004 9:17 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
nuh pidurivedelikku oli siis isegi liigapalju...
mure ikkagi selles check engine tulukeses, eile kadus see paneeli pealt täielikult ära ja auto ei lähe siiamaani käima, üks kaitse oli kah läbi, sai ära vahetatud aga ei midagi... :cry:
auto ise asub suuremast kohast veits kaugel nii et seda tõmmatta kusagile elektriku juurde veakoode lugema kah ei saa...
nii et igasugune abi kuluks ära.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 24, 2004 10:51 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Mai 07, 2003 10:14
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
see on laialtlevinud probleem, siin üks teemaarendus http://calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=610

Mina soovitan ikkagi "kapoti kinnilöömist" :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 24, 2004 13:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
nu jah teemaarendus ei taha lahti minna... olen foorumites urgitsenud ja teistel on hoopis teine mure, et tuluke läheb põlema... mul aga vastupidi, tuluke ei põle süüde sisse lülitamisel- käima ei lähe :?
nüüd aga sai hommiku poole proovitud ja tuluke läks põlema ja auto läks käima kah, nagu pole midagi olnud... auto on seisnud eile õhtust täna hommikuni, ja midagi öösel ju teinud ei ole...
Olen siit foorumitest leidnud calibra manuaali ja avastanud et mul autol peal ka mingi AWTS seade, mingi tehasepoolt alarmi moodi seade aint et ilma puldita ja läheb tööle kui võtmega ukse lukku keerata. võti aga mul ukselukke ei keera ja ise seda tööle ma pannud ei ole... sellest manuaalist aga lugesin välja et see asjandus on ka raadioga seotud. võibolla on raado valesti ühendatud, nimelt calidel ju läheb makk tööle kui süüde sees, mul aga koguaeg sees kuni ise välja lükkad, makkiks on sony cdx. võibolla kuna raadio on teisiti ühendatud siis on vooluring selles AWTS muutunud ja ta käsitleb seda kui autosse sisse murdmist (raadio vargust) ja blokeerib mootori käivitamist? ükskord oli nii et kui makki täitsa välja lükkasin tuli check engine peaaegu kohe tagasi...
meenutab veits teksti ulmefilmist :P aga ma ei oskagi juba midagi arvata selle jama kohta.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 24, 2004 16:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
kahtlen et asi kuidagi raadioga seotud on, eriti kuna probleem tuli peale mootoripesu. Ilmselt sai miski asi märga, mis ei tohiks saada. Keera jagaja kaan maha ja vaata mis seis seal all on. Võimalik et kontaktid on juba kulund/ oksüdeerunud ja niiskusega hakkab jamama. Kui viga selles, siis vanu kontakte puhastama pole eriti mõtet hakata, paremaks see asja ei tee, pigem ei lähe ta üldse enam käima. Sel juhul juba uus kaan ja rootor panna.
Igaks juhuks võiks kontrollida ka kõiksugu andurite pistikud üle, ku nendes kuskil vesi vahel, võib auto ka lolli mängima hakata


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 24, 2004 17:38 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
ei usu eriti et asi mootori pesus oli, kõik kkapotialused kontaktid on normaalsed. jagajas asi kah pole... kusjuures mis ilm, vahet pole, see jama on tulnud iga ilmaga, nii et niiskuses pole asi... olen siin lugenud et võibolla see tehase poolt pandud signa/immo blokeerib ajus midagi, mingi kaks kollast juhet pidi aju juurde minema ja enne süütelukku voolu ära blokeerima... süütelukkus endas pole asi... :?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 26, 2004 9:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
sain Markolt abi...
nüüd läheb benzupumba relee vahetusse ja ex näeb mis saab :P


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Sept 04, 2004 19:30 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Mai 16, 2004 22:07
Postitusi: 112
Asukoht: Tln.,Rapla
Minu masinal(16) oli viga aju ees olevas sinises relees-selle klemmide ühendus nöökis(teine relee juhib kesklukku)-keera süüde sisse-jälgi tulukest ja liiguta releed(kui mootori kontrolltuli kustund,siis käima ei lähe ja TECH-iga ajusse sissepääsu ei saa)Möla point-tõmbasin selle relee kahe plastik vitsaga tugevalt oma pesasse kinni ja nüüd juba paar kuud kõik OK!!!!!

_________________
~PIMP`N MY RIDE~ 53424686


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 06, 2004 9:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
kle jah :P selles relees oligi viga... point on et mõnedel on see sinine jublakas-relee on nii mootori kui kah benzupumba oma...
sai uue vastu vahetatud, ja nüüd kõik ok sellega :P


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 06, 2004 12:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
creazy kirjutas:
kle jah :P selles relees oligi viga... point on et mõnedel on see sinine jublakas-relee on nii mootori kui kah benzupumba oma...
sai uue vastu vahetatud, ja nüüd kõik ok sellega :P


see on siiski ainult benapumba relee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 06, 2004 17:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Aug 23, 2004 18:38
Postitusi: 545
enne ostmist uurisin seda müügimehelt... osadel calidel pidi see aint benapumba tööd regulima, aga osadel ka mootori elektroonikaga seotud... sealt ka see probleem et tuluke ei läinud põlema... nii nad vähemalt kataloogi järgi leidsid... ise ei tea pole seda releed lammutanud :P kuigi huvi pärast võiks seda vanaga teha... :P


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 12, 2004 15:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2003 20:14
Postitusi: 131
Asukoht: Saku
masin näitab veakoodi "37"?
tsiteeriks: "Boschi poolt loodu hingekirjas seda pole - järelikult on ta saatanast!"?
masinal motronic 2.5. Sõites midagi häda pole, aga eile öösel Kesk-Eestist tulles vilgutas just enne pealinna jõudmist paar korda Check Engine tulukest. Imelik.

_________________
Opelitest Vectra2000 4x4 ja Kadett GSi (XEga). Lisaks mõned mitte-oopelid kah


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 12, 2004 16:31 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
13piisab kirjutas:
masin näitab veakoodi "37"?
tsiteeriks: "Boschi poolt loodu hingekirjas seda pole - järelikult on ta saatanast!"?
masinal motronic 2.5. Sõites midagi häda pole, aga eile öösel Kesk-Eestist tulles vilgutas just enne pealinna jõudmist paar korda Check Engine tulukest. Imelik.


kui sa Tallinnas viitsid mu juurde tulla, siis äkki saad sottigi, mis viga on, Autodata proge ei lase seda jama kopida ja ma ei viitsi seda siia ka kirjutada, see veakood täitsa olemas siin, panin 90 a kadett C20XE mootori sisse
huvi korral 51 22055


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Sept 12, 2004 19:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 07, 2003 17:15
Postitusi: 378
Asukoht: Tartu
13piisab kirjutas:
masin näitab veakoodi "37"?
tsiteeriks: "Boschi poolt loodu hingekirjas seda pole - järelikult on ta saatanast!"?
masinal motronic 2.5. Sõites midagi häda pole, aga eile öösel Kesk-Eestist tulles vilgutas just enne pealinna jõudmist paar korda Check Engine tulukest. Imelik.



37 - Engine self-diagnosis (fault code light) - Low voltage

Allikas annab infoks veel:
This fault code chart shows the Bosch Motronic fault codes for the following systsms:- 1.5, 1.7, 1.8, 2.5, 2.7, 2.8, 2.8.1, 2.8.3, 3.1, MP3.1, 3.2, 4.1, 5.1, 5.1.1, First Generation and MPi.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11