Reix kirjutas:
. Aga seda ka et mul kodus garaazis vedeleb üks plokikaan, millel on kahe klapi vehel pragu. Te ilmselt ei usu, aga tegu 8v moto kaanega.
mul ka terve blokk pragusi täis oli, see ära visatud, AGA ...
tekkis see mingi tainapea poolt talvel VEEGA sõidetuna
reeglina teame siiski, ka sina Reix peaks teadma, et 8v moto ON vastupidavaim moto ja teiseks ei räägigi keegi KUI hea on 16V ga sõita
0-100 km/h on mulle suureks eeskujuks 16v Cali, millele see 1-1.5 sekki parem aga mitte alla 8.5
elumega vahe ?
aga KUI läheb moto laiali, mis 8v moto juures on 80% väiksem tõenäosus, siis maksan 16v moto eest ca 10 kilo + peale panek, 8v moto juures aga 2 kilo + pealepanek, MIS on odavam KUI 16v motol nii 1 kilo kindlasti, kui just ise meistrimees pole ..'
vahetad ju koheselt KÕIK tihendid siis ära jne ...
minu arvamus, nii 16 kui 8v motod ON kruiisamiseks, erilist vahet seal ikka pole ... jutt siis Calibrast ja stock motodest ...