*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mai 14, 2024 10:51

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Doch või tava mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2004 15:20 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Aug 17, 2004 14:48
Postitusi: 2
Plaanin osta endale calibrat ja sõelale on jäänud kaks pakkumist, aga ühel on doch ja teisel tavaline r4. Kumba mootorit soovitate?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Doch või tava mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2004 16:12 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Veljo kirjutas:
Plaanin osta endale calibrat ja sõelale on jäänud kaks pakkumist, aga ühel on doch ja teisel tavaline r4. Kumba mootorit soovitate?

dohc!


Viimati muutis Reix, Kolmapäev Aug 18, 2004 9:29, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2004 16:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Aug 01, 2004 0:56
Postitusi: 12
Asukoht: Tartu
Käi kaarega 16V mööda ja sa ei kahetse, soovitaks pigem 8V ja sul endal on palju muretum elu, kui mootoriga midagi peaks juhtuma.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Doch või tava mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2004 16:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 22, 2003 21:36
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Veljo kirjutas:
Plaanin osta endale calibrat ja sõelale on jäänud kaks pakkumist, aga ühel on doch ja teisel tavaline r4. Kumba mootorit soovitate?


Raudselt 16V 8) , saad ikka sõidurõõmu ka tunda - ligi 8sek 0-100km/h - lase ainult mootor diagnostikas igaks juhuks üle vaadata. :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2004 17:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
riho54 kirjutas:
Käi kaarega 16V mööda ja sa ei kahetse, soovitaks pigem 8V ja sul endal on palju muretum elu, kui mootoriga midagi peaks juhtuma.

:lol:
Mina igaljuhul vahetasin 8v ---> 16v vastu ja ei kahetse küll midagi, kahetsen pigem seda et esimest autot kohe dohc'i ei ostnud. Minek palju parem ja ei juhtu sellega midagi, kui pea otsas ja mõistus kodus. iga mootoriga võib "midagi" juhtuda


Viimati muutis Reix, Kolmapäev Aug 18, 2004 9:30, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2004 18:12 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 07, 2003 17:15
Postitusi: 378
Asukoht: Tartu
See teema on siin juba läbi käinud ja minu arvamus ühtib seal täielikult kasutaja tarmo arvamusega: viewtopic.php?t=692&postdays=0&postorder=asc&highlight=doch&start=15#6380

C20XE mootoriga tuleks jah kindlasti üks pikem proovisõit teha ja diagnostikasse minna. Hetkel Streetrace.org foorumis üks teema autopoest ostetud 16V Opeliga:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=16596

Kui endale Calibrat valisin, siis sai otsustavaks tuttava autoremontija sõnad: "ei ole minul aega sinuga neid autosi platsile vaatama tulla, kui autol meeldib ja 85kW mootoriga, siis osta ära. Vahet ei ole. Kui mootor jookseb kokku, siis tõstab teise komplektse mootori asemele. See 1500-2000eek selle eest ei ole ju nii suur raha, et põdeda. Peaasi, et auto ilus ja meeldib."

Minu puhul maksab see teadmine, et kui midagi peaks mootoriruumis juhtuma, siis vähemalt Tartus saan kõik vajalikud varuosad paari tunniga kätte ja järgmiseks päevaks saan endale jälle "rattad alla".


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2004 21:53 
Eemal
CCE klubi asutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 15:38
Postitusi: 451
Asukoht: Tartu
Jap, kui on teadmisi/oskusi ja raha ning soov ikka kiirenduse järele siis otsi korralik DOHC (kusjuures mitte DOCH)- vaata Reix mootorit kui ei usu aga pole midagi- väga levinud kirjaviga. Mina ise aga eriti rikas ei ole ja mootori värki ka täielikult ei jaga- seega otsustasin OHC kasuks.Pealegi olen kuulnud, et OHC kannatab kõrgemaid pöördeid rohkem- ärge lööge kui eksin.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 18, 2004 9:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Lenz kirjutas:
Jap, kui on teadmisi/oskusi ja raha ning soov ikka kiirenduse järele siis otsi korralik DOHC (kusjuures mitte DOCH)- vaata Reix mootorit kui ei usu aga pole midagi- väga levinud kirjaviga. Mina ise aga eriti rikas ei ole ja mootori värki ka täielikult ei jaga- seega otsustasin OHC kasuks.Pealegi olen kuulnud, et OHC kannatab kõrgemaid pöördeid rohkem- ärge lööge kui eksin.

parandused tehtud DOHC ikka jah, my mistake. Olen seda mootorit rohkem kui 1 kord näinud :D. Aga nüüd öelge 8v omanikud, paljudel teist on kogemusi 16V'ga ja kas peale sellega sõitmist olete istunud oma lahjema motoga autosse ja tõdenud et see on ikka parem? :P

Lugesin ka SR foorumisse antud lingist esimese posti läbi ja kurb lugu muidugi kui niimoodi p***se lohku tõmmatakse, oleks vähe rohkem proovisõitu teinud ja asja uurinud oleks viga ehk enne ostu välja tulnud. Aga seda ka et mul kodus garaazis vedeleb üks plokikaan, millel on kahe klapi vehel pragu. Te ilmselt ei usu, aga tegu 8v moto kaanega.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 18, 2004 23:48 
On olnud nii DOHC kui OHC ja see 1.1 sek kiirenduse vahe ei olegi nii suuresti tuntav, muidugi ma ei väida, et mulle DOHC ei meeldi, meeldib kui rahakott lubaks.
Aga kui me ostame auto käime diagnostikas ega see ei tähenda veel, et auto probleemivaba on. Ikkagi võib midagi "juhtuda".
Endal on olnud mõlemad ja praegu ülimalt rahul oma OHC ga, võrreldes enda vana DOHC iga.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 19, 2004 0:18 
Reix kirjutas:
. Aga seda ka et mul kodus garaazis vedeleb üks plokikaan, millel on kahe klapi vehel pragu. Te ilmselt ei usu, aga tegu 8v moto kaanega.


mul ka terve blokk pragusi täis oli, see ära visatud, AGA ...
tekkis see mingi tainapea poolt talvel VEEGA sõidetuna :!:
reeglina teame siiski, ka sina Reix peaks teadma, et 8v moto ON vastupidavaim moto ja teiseks ei räägigi keegi KUI hea on 16V ga sõita :lol:
0-100 km/h on mulle suureks eeskujuks 16v Cali, millele see 1-1.5 sekki parem aga mitte alla 8.5 :lol: elumega vahe ?
aga KUI läheb moto laiali, mis 8v moto juures on 80% väiksem tõenäosus, siis maksan 16v moto eest ca 10 kilo + peale panek, 8v moto juures aga 2 kilo + pealepanek, MIS on odavam KUI 16v motol nii 1 kilo kindlasti, kui just ise meistrimees pole ..'
vahetad ju koheselt KÕIK tihendid siis ära jne ...

minu arvamus, nii 16 kui 8v motod ON kruiisamiseks, erilist vahet seal ikka pole ... jutt siis Calibrast ja stock motodest ...


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 19, 2004 3:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 07, 2003 17:15
Postitusi: 378
Asukoht: Tartu
MarkoCT kirjutas:
8v moto juures aga 2 kilo + pealepanek

Just sellel põhjusel vahetasin mina marki ja ostsin Opeli ja just NE mootoriga. Lisaks veel asjaolu, et igatsorti muud hoolduseks vajalikku (bensufilter, õhufilter, jagaja kaan, süütejuhtmed jne.) on pea igas poes letis mõistliku hinnaga olemas.

Nii palju kui mina olen 16v varuosade hindu näinud, siis on need samas suurusjärgus mu viimase kahe autoga (Honda: http://my.tele2.ee/civic/ ) enne Calibra't(8v). Variant, et ostad nagu Opeli, parandad kah sama tihti nagu Opelit, kuid hoolduse eest maksad nagu oleksid ostnud Honda ei ole minule eriti meeltmööda :roll:

Kui raha poleks probleemiks, siis poleks ma Opelit ültse vaadanudki ja ostnud hoopis miski VTEC Honda :P


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 19, 2004 15:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2003 20:14
Postitusi: 131
Asukoht: Saku
pitbull kirjutas:
Nii palju kui mina olen 16v varuosade hindu näinud, siis on need samas suurusjärgus mu viimase kahe autoga (Honda: http://my.tele2.ee/civic/ ) enne Calibra't(8v).

mnjah, see on õige argument muidugi. Iseasi, kui palju neid osi kulub - aga mul vaja uusi küünlajuhtmeid. Ning 8V originaalid on 16V originaalidest 2*odavamad... Hinnapäringu-teema tegin kah :)

_________________
Opelitest Vectra2000 4x4 ja Kadett GSi (XEga). Lisaks mõned mitte-oopelid kah


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11