*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mai 10, 2024 22:07

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 17:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 11, 2008 1:52
Postitusi: 211
Asukoht: VILJANDI/TALLINN
asi selles et 110 ei taha kuidagi minna pööörde soiduaeg, kiirendades puterdab, ja korgematel pööretel hakkab nagu sujuvamalt kiirendama,aaga enne on nagu astmeline ja 6rn puterdamine. 5nda kåäiguga 50 pealt 6rnalt kiirendades saab veel, aga kui natuke rohkem gaasi vajutada hakaks nagu kinnipooma vms. Veakoode ei anna ta mul midagi.

Teine probleem klapikambrikaanevahelt viskab 6li m6nuga välja, ehk siis klapikambrikaanepoldid ei kinnitu, ostsin moned pikemad poldid, moned läksid sygavamale kini, moni täiesti tyhimik, ehk siis enamik keermeid maas, siit ka kysimus, kui sygavale voib neid veel puurida ja keeret teha voi mis oleks nagu rohi, 600 km peale 2 liitrit välja visand:S

Ehk on puutund keegi kokku selliste asjadega, yksmees ytles kohe et kaan ära vahetada, loodan is eet saab kuidagi muul viisil korda teha.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 22:07 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Apr 28, 2010 12:50
Postitusi: 123
Asukoht: Jõgevamaa
Süüteküünal üle tambib, siis tekivad ka sellised puterdamise probleemid.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 21, 2011 19:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 11, 2008 1:52
Postitusi: 211
Asukoht: VILJANDI/TALLINN
sai natuke rohkem siis viga uuritud, viga selles et 6li jookseb ka sina kyynlaauku, yhesonaga uus plokikaan tulekul ja ära vahetada. eks näis mis siis teeb. praegu saab nii, et keeran kyynlad ära, puhastan ära juhtmed ja kyynlad, tagasi sisse, töötab jälle oma 100 km normaalselt.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Juul 24, 2011 20:35 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
see dochidel tavaline viga
vaheta klapikambrikaane tihend ära, tee küünlad õlist puhtaks ja kui tihend enam läbi ei lase siis kõik ok
pole enne kuulnud et sellepärast kaas ära vahetatakse


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 26, 2011 0:25 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mär 11, 2008 1:52
Postitusi: 211
Asukoht: VILJANDI/TALLINN
seda klapikambrikaant hoidis aint 20st 7polti.kaanel keermed seest maas, pikemad poldid aitasid vaid 2 kohas. aga noh samas hea ,et kaane maha votsin, natukesel puhastamsel ja kolbe katsdes loksusid seal,ning klapisääre tihendid ka olid väga väsint ja veel 2 klappi pisut k6verad ja kolb natuke viga saand, nii et jama enivei, nyyd juba mootorile kap remont teha. pärast autoall rondies vatasin veel et klapikambrikaanetihend pole ainus kus lekib, karteritihend samamoodi ei taha midagi sees hoida .


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11