*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Kolmapäev Mai 15, 2024 18:34

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Konditsioneeri probleemid
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 04, 2011 12:59 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Ehk on keegi endal kondi süsteemi lahti võtnud või jagab sellest teemast rohkem.

Nimelt see hallikas paak (vanematel calidel on selline suur hall paak aku kõrval), kuhu jookseb 2 toru ja siis kaks ventiili/otsa vms veel.

Võtsin siis terve süsteemi maha, lahti. Ning selle halli potsiku sees on mingi "toru" vms asi lahti ning loksub seal sees. Kas see on normaalne, et mingi asi on seal sees lahtine või mul lihtsalt mingi katkine potsik?

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 04, 2011 13:09 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
seal sees peaks olema filter minuteada... :roll:

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 05, 2011 18:22 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Sept 19, 2010 11:39
Postitusi: 283
see peaks olema kuivati. loksuda ei tohi seal midagi. maksab see umbes 25€


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Juul 13, 2011 21:40 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Ehk keegi viitsib vaadata enda auto pealt (millel kont), kuhu peab sealt kopsikut vasakpoolne voolik minema?

Potsik asub siis salongipuhuri, salongifiltri (seal ka kojameeste mootor) vasakul ääres. Üks voolik tuleb salongiahju juurest.

Aga noh pilt on ju parem kui tuhat sõna, seega:
Pilt

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 14, 2011 18:56 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 1:10
Postitusi: 459
Asukoht: Põltsamaa
Loodan, et saad aru.


Manused:
076737175f6720.jpg
076737175f6720.jpg [ 154.85 KB | Vaadatud 7858 korda ]
Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juul 14, 2011 22:28 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Ehk siis läheb bensiinirõhu regulaatorisse jhm?

Mäletasin nats jahm, et sinna kolle juurde läks, et äkki vaakumis vms.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 9:11 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
Mul nüüd kus kondi maha võtsin jäi ka üks koht nö tühjaks .... ehk samuti töötab vast vaakumina vms ... see on siis sellest SFI kopsikust paremal pool (suht all) sisselaske kolde küljes .... ise panin sinna pimeda ette :P

miskipärast kahtlen et see kondi asi peaks bensiini rõhuga midagi pistmist olema :P

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 11:03 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Natsa meenub, et mul vist jooksis jah ka kolde külge.

Kuid hakkasin korra mõtlema, et see bensurõhu regulaatori voolik jookseb ju tegelt ka läbi gaasiklapimehanismi sisselaskekoldesse pmst. Et ikkagi vaakumi värk. :mrgreen: Peaks ju nii olema, või eksin?

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 11:56 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
No ise ma bensuregulaatori küljest miskit ei puutunud ... seega see jookseb mul ikka sisselaskesse :P .... aga jah eks peaks oma silmaga kaema siis oskaksin kuidagi vbl aidata/proovida :P

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 12:51 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 1:10
Postitusi: 459
Asukoht: Põltsamaa
Teine ots jookseb sisselaskesse. Asi töötab ikka vaakumipealt :D
Ja see ei ole bensuregulaatori vaid vaakumi klapp või mis ta ka ei ole.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Juul 15, 2011 13:08 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Mhmh, siis selge.

Tänud kõigile. :worship:

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 26, 2011 10:11 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Nii, sain veel seda teada, et neid halle anumaid (kuivati vms) on samuti erinevaid. (noh on uuem ja vanem kondi variant, seda tean nagunii - kuid vanemal kondisüsteemil on ka erinevaid halle anumaid - toru suunad on täiesti teised, seega ka torud peavad teised olema. ostsin nagu teise selle kuivati ja see ei sobinudki).

Aga nüüd probleem. Panin siis algul selle teise auto pealt kondipumba peale. Jätsin algul kogemata rihma vist liiga pingule kah. Siis hakkas kondipumba laager kohemaid häält tegema. Lasin rihmad ka lõdvemaks siis ja noh hääl/kahin jäi ikka alles. Noh eks siis läks kondipumba laager.
Ostsin teise kondipumba, millel kega katsudes tundub laager normaalne. Panin selle peale, rihm norm lõdvalt. Alguses oli õik ok, mingeid imelikke helisi ei olnud. Hea tunne oli. Kuid nüüd mingi paarsada km sõitnud ja hakkas seegi pump häält tegema. Ehk siis tundub jälle laager olevat.
Milles nagu asi? Kas tõesti juhtunud mulle mingid sitad vanad pubad juba? (kuluud laagritega) Või jookseb kondipump tühjalt õli peal vms? Mul nagu süsteem ühi olnud ja kondipump taga pole olnud, lihtsalt seda rihmaratast ringi vedanud, et roolivõim toimiks. Mul on kiilrihmaga variant, et vända rihmarattast tuleb rihm kondi pumbale ja sealt läheb rihm roolivõimule, seega kondipumba rihmaratas käib kogu aeg ringi tühjalt nagu ja veab veel roolivõimu.

Pilt:
Pilt



Nii ei saa konti ka ära täita ju, muidu hakka millalgi laagrit vahetama ja jälle vaja täita. jama värk ühesnaga.


Kas kondipumba laagrit saab ikka eraldi vahetada? Kas keegi teab selle laagri mõõtmeid? Saab ise vahetada ikka? Mingit pressi vms ei lähe vaja?

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 26, 2011 14:38 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Nii, hakkasin ühte kondipumpa lammutama. Aga ei saa seda sidurisüsteemi ja rihmaratast lahti. Seal on üks muuter küll keskel. Keeran selle lahti ja vsjoo. Ei liigu midagi. Mutri all oleks nagu mingi seib väikse sälguga ka.

Et on keegi lammutanud? Kuidas ma laagrile ligi saaksin?


edit:
krt, tundub et ma ei saagi seda lahti, vaadates neid linke
http://bernardembden.com/xjs/comclutch/index.htm
http://www.xmanproject.com/tutorials/r4 ... repair.php

Kus sellist asja veel saada
Pilt

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11