Nii, sain veel seda teada, et neid halle anumaid (kuivati vms) on samuti erinevaid. (noh on uuem ja vanem kondi variant, seda tean nagunii - kuid vanemal kondisüsteemil on ka erinevaid halle anumaid - toru suunad on täiesti teised, seega ka torud peavad teised olema. ostsin nagu teise selle kuivati ja see ei sobinudki).
Aga nüüd probleem. Panin siis algul selle teise auto pealt kondipumba peale. Jätsin algul kogemata rihma vist liiga pingule kah. Siis hakkas kondipumba laager kohemaid häält tegema. Lasin rihmad ka lõdvemaks siis ja noh hääl/kahin jäi ikka alles. Noh eks siis läks kondipumba laager.
Ostsin teise kondipumba, millel kega katsudes tundub laager normaalne. Panin selle peale, rihm norm lõdvalt. Alguses oli õik ok, mingeid imelikke helisi ei olnud. Hea tunne oli. Kuid nüüd mingi paarsada km sõitnud ja hakkas seegi pump häält tegema. Ehk siis tundub jälle laager olevat.
Milles nagu asi? Kas tõesti juhtunud mulle mingid sitad vanad pubad juba? (kuluud laagritega) Või jookseb kondipump tühjalt õli peal vms? Mul nagu süsteem ühi olnud ja kondipump taga pole olnud, lihtsalt seda rihmaratast ringi vedanud, et roolivõim toimiks. Mul on kiilrihmaga variant, et vända rihmarattast tuleb rihm kondi pumbale ja sealt läheb rihm roolivõimule, seega kondipumba rihmaratas käib kogu aeg ringi tühjalt nagu ja veab veel roolivõimu.
Pilt:
Nii ei saa konti ka ära täita ju, muidu hakka millalgi laagrit vahetama ja jälle vaja täita. jama värk ühesnaga.
Kas kondipumba laagrit saab ikka eraldi vahetada? Kas keegi teab selle laagri mõõtmeid? Saab ise vahetada ikka? Mingit pressi vms ei lähe vaja?