*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mai 09, 2024 21:15

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 24, 2011 18:28 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
Niisiis teen teema siia kuna töötava mootoriga veakoode lugedes ei näidanud miskit kui ainult vilkus mulle 12 koduvalt .... seega ei tea enam mina kust alustada/lõpetada ...... järgneval videol proovisin töötaval mootoril saavutada pideva 3000 pööret ... ütlen kohe ära et ise ei mänginud jalaga ... hiljem nii 40sekundi juures oli kavas hoida 2000 juures kuid ikka loobib .... seega ongi küsimus kas kellelgil on sellist asja esinenud ning mis võis olla selle põhjuseks? .... õhulugejale tegin ka nö katse ... pöörded olid tühikäigul normis ... tõmbasin pistiku välja ning kohe pani pillid kotti ... süüde välja pistik uuesti järgi ning käivitus taas ....

igasugune abi ning nõuanded on väga oodatud :)

kui kellelgil soovi võin seda temonstreerida ka siis kui viimsisse kohale jõuate :D


_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 24, 2011 18:34 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Mis seisukorras benapump on?

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 24, 2011 18:41 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
DanCCE kirjutas:
Mis seisukorras benapump on?


sai pandud nö enda oma ehk 110se ... ja selle soetasin eelmine aasta kas septembris ve .... ja novembrist kuni aprillini mul ju auto seisis ....

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 24, 2011 19:19 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
mina kahtlustaks ikkagi õhulugejat. enda omal oli sama jama,et pöörded hakkasid mängima,aga tühikäigul pistiku ära tõmbas,pani pillid kotti.panin uue õhulugeja,ja mure kadus.

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 24, 2011 21:23 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
ökovecu kirjutas:
mina kahtlustaks ikkagi õhulugejat. enda omal oli sama jama,et pöörded hakkasid mängima,aga tühikäigul pistiku ära tõmbas,pani pillid kotti.panin uue õhulugeja,ja mure kadus.

ok siis katsetan kellegi õhulugejaga mis töötab selle asja järgi ning loodetavasti ka mure siis kaob :P

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 24, 2011 22:24 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Jaan 19, 2010 13:41
Postitusi: 157
Asukoht: Raplamaa
See vilkuv on ju mootorituli?

Iga kord kui tuli põlema läheb, siis pöörded langevad - tegu on kindlasti elektroonika veaga, mitte mehaanilise veaga. Ise vaataks ennekõike üle kõik pistikud ja ka ECU ühenduse kere külge. Vägisi tundub hääle järgi, et kaob süüde ära - seetõttu pööraks eriti tähelepanu kogu süütesüsteemile.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 25, 2011 22:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 15:01
Postitusi: 292
mul tegi sama asja 100kW lamda andur.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Juun 14, 2011 20:06 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
Niisiis diagnostis käidud ja probleem ka lahendatud .... ei saanud teine massi .... ehk pihustite juures selle düüsi all olev nö massi polt oli ennast kuidagi välja loksutanud (liiga lühike vist) ning seega ei saanud korralikku ühendust ... vahepealne see töötamine oli tingitud sellest et need otsad õrnalt olid oma nö pesa vastas ..... sai siis otsad puhastatud ning pikem polt sinna pandud ja ta töötab jälle nagu peaks :P selle vea leidmiseks seal ei kulunudki palju ... nii 2h umb :D kõik asjad vaadati üle ning siis lõpuks jõuti selleni :clap:

Hea et ei hakanud ammu juba ei tea mis asju kokku ostma mis mul tegelikult korras ja töötavad :bang:

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 86 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11