*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Mai 14, 2024 19:56

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: ventika andur
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 30, 2011 2:08 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Juul 23, 2009 12:31
Postitusi: 230
Asukoht: kiviõli
Tervist!
Sooviks teada et kui mul on ventika andur originaalis 3 klemmiga siis kas ma näitex 2 klemmiga anduri võin sinna asmele panna või peab kindlasti 3 klemmiga ikka olema?
Asi selles et andur on kutu ja nüüd tahax ära vahetada.Ühelt vectralt sain 2 klemmiga anduri ja ei tea kas see sinna hakkab.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ventika andur
PostitusPostitatud: Laupäev Apr 30, 2011 9:13 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Jaan 26, 2009 11:12
Postitusi: 267
Mina panin 2 klemmiga ja toimis igatahes :)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ventika andur
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 01, 2011 15:02 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Juul 23, 2009 12:31
Postitusi: 230
Asukoht: kiviõli
aga mis vahe on üldse 2 ja 3 klemmiga anduril?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ventika andur
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 03, 2011 14:06 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Kuulge, minul kah ventikas undab alatihti. Kas peaks kah anduri vahetusele mõtlema?
Siis kumb se neist kahest radika kyljes on ?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ventika andur
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 03, 2011 15:14 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
Kui ma siis nüüd õieti aru saan on jutt ikkagi temp. andurist mis asetseb radika küljes ..... millest siis jookseb edasi vool ventikasse ...... kui olen õiges suunas oma mõttega siis saan niipalju lisada et mul oli varem 110-sel kont peal ning see temp andur oli 3 klemmiga ..... aga see 85-ne mille tõin sellel konti polnud ning oli 2 klemmiga ... kindel pole kas sellest kondist ka erilist sõltus kuid isiklikult arvan et ega seal suurt vahet vast pole .... 1 ja sama tööpõhimõte neil ju ikkagi on .... ehk anda ühendus kui temp teatud piiril on ...


Lgp.
Mauks

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ventika andur
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 03, 2011 19:26 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 15:01
Postitusi: 292
3 juhtmega peaks olema lihtsalt 2 erinevat kiirus režiimi, algul aeglaselt, kui temp ikka kasvab, peaks tugevamini hakkama, vähemalt golfi 3 juhtmega andur oli nii.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ventika andur
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 03, 2011 21:51 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
JunZuu1991 kirjutas:
3 juhtmega peaks olema lihtsalt 2 erinevat kiirus režiimi, algul aeglaselt, kui temp ikka kasvab, peaks tugevamini hakkama, vähemalt golfi 3 juhtmega andur oli nii.

Jutt jummala õige :clap:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ventika andur
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 04, 2011 0:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Juul 23, 2009 12:31
Postitusi: 230
Asukoht: kiviõli
tänan vastuste eest,eks vahetan ära siis :)


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11