*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Pühapäev Mai 12, 2024 3:44

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: V6 suitseb
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 11, 2011 12:23 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Apr 03, 2011 23:20
Postitusi: 9
Tere.

Mure selline, et minu V6 suitseb nii külmalt kui soojalt nii seistes kui sõites. Suits ei ole meeletult paks, aga on. Värv on pigem hallikas selline. Kas võib olla, et küttesegu on paigast kuidagi v.m?

Hetkel õli on ilus, samuti on jahutusvedelik ilus. Kumbagi ei kulu. Autol puudub katalüsaator(tyhjaks tehtud). Mootor töötab normaalselt. Koonusfilter, umbes ei ole.

Tuntavat survet karteris pole, kui eemaldada õli mõõdiku kork.

Kui mootor seisma panna, siis sumpsi ots suitseb veel kergelt tükk aega.

Ette tänades,
Rainer


Viimati muutis rain3r, Teisipäev Apr 12, 2011 0:11, muudetud 2 korda kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: V6 suitseb
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 11, 2011 13:13 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Kuna auto on seisnud pikalt,siis võib olla viga õlirõngastes või siis klapisääretihendites-teatavasti seisev asi laguneb :) .Võibolla on mingi õlirõngas lihtsalt kinni või siis klapisääretihendid vanad(kõvad).

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: V6 suitseb
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 11, 2011 15:20 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Apr 03, 2011 23:20
Postitusi: 9
DanCCE,

sinu väidetud teemasid kuidagi kontrollida ei anna, ilma et lammutama peab???


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: V6 suitseb
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 11, 2011 22:20 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Nov 17, 2009 19:11
Postitusi: 264
Asukoht: Pärnu
kui on klapisääre tihendid,siis lööb ainult korra suitsu välja käima pannes,kui suitseb koguaeg,siis on juba asi hull,ning õli kulu oleks ka ning siis suits oleks sinine. kui rõngad ära,siis on mootoril surve ka sees,keerad rõhutasandi lõdviku lahti,ning kontrolli,kas surve on sees. kui suit hall,siis on tosooliga tegemist,kas kaanes mikropraod või tihend või siis lihtsalt kaan kõver. diagnostikas saab mõõta,mis asi hetigaasis ära on!

_________________
kui sa oled tehasepoolt juba debiilik,siis ei aita enam aju chippimine kah


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11