*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Mai 11, 2024 13:53

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 10, 2010 3:10 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
calibra kirjutas:
Sega kirjutas:
Ilmselt mõtled bensiini tagasivoolu klappi. :?


see mille ma vahelt ära võtsin see jah bensiini tagasivoolu klapp
aga ilma selleta saab sõita küll aga minek pole just kõige parem ja järsult gaasi anda ei saa



See tagasivoolu klapp minekut küll mõjutada ei tohiks veelvähem järsultgaasi andmist.

vanapagan kirjutas:
Huvitav miks küll mõned juurutavad igasugu jama ja arvavad et kõik mis tehases autole külge pandud on vaja välja vahetada.


On vaja Välja Vahetada kuna asjad kuluvad ja lähevad rikki... :yourock:
Alati on vaja Powwerit juurde! :driving:

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 10, 2010 10:38 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
tagasivoolu klapp peab hoidma pihustites normaalset survet
ja kui surve on liiga suur või liiga väike ehk siis saab kas palju kätte või vähe kätte siis see juba mõjutab ka sõitmist


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 11, 2010 0:36 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
kas keegi on omal ka bensu survet mõõtnud
kuulsin et calibra pump ei tohiks anda survet üle 3 bari aga kui ma tagasivoolu kinni muljusin siis mul jooksis 6 bari peale


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 11, 2010 23:12 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Selline asi on siis kapoti all.(FPR)
Pilt

Ja selline asi on pumba ja filtri vahel.
Pilt

Pm kogusüsteem nääb selline välja. Ilma selle ülemise jubinata.
Pilt

Surved siis sellised: (Vaakum voolik ühendatud)
Motronic 1.5
Feed: 1.8 kuni 2.2bar
Return: 0.3 kuni 1,5bar
Motronic 2.5: 2.0 kuni 2.2bar
Motronic 2.8: 2.2 kuni 2.7bar

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 12, 2010 10:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
Pilt
Tsek tis aut - veiting in mai garash foor njuu ensine


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 12, 2010 11:20 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
oliver kirjutas:
Pilt
Tsek tis aut - veiting in mai garash foor njuu ensine


mul on sama aga mul on seal peal kirjas 2.5 bar


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 12, 2010 14:10 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juun 14, 2007 21:40
Postitusi: 779
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
oliver kirjutas:
Pilt
Tsek tis aut - veiting in mai garash foor njuu ensine



Tahaks sinu uut Motot näha ja andmeid ka kuulda. :worship:

_________________
Pilt


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 12, 2010 21:58 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Mär 01, 2010 22:32
Postitusi: 6
vanapagan kirjutas:
Huvitav miks küll mõned juurutavad igasugu jama ja arvavad et kõik mis tehases autole külge pandud on vaja välja vahetada.

No hea küll (välja vahetada) sai natuke valesti siis aga mõtlesin et vahetada millegi kummalisega mis on kellegi arvates parem kui originaalosa.
Olen näinud palju selliseid autosid kus on tehtud kõik selleks et mootor ei käiks aga vaatamata kõigele ta ikka töötab veel.
Kui kütuserõhk liiga suur siis vast ei ole mõtet rõhuregulaatorit vahelt välja võtta ja vaadata et mis ta nüüd teeb vaid peaks ta asendama korras rõhuregulaatoriga. Millegist muust nagu ei peaks rõhk liiga suureks minema kui just tagasivool kuskilt kinni ei ole.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Mär 12, 2010 22:43 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
vanapagan kirjutas:
vanapagan kirjutas:
Huvitav miks küll mõned juurutavad igasugu jama ja arvavad et kõik mis tehases autole külge pandud on vaja välja vahetada.

No hea küll (välja vahetada) sai natuke valesti siis aga mõtlesin et vahetada millegi kummalisega mis on kellegi arvates parem kui originaalosa.
Olen näinud palju selliseid autosid kus on tehtud kõik selleks et mootor ei käiks aga vaatamata kõigele ta ikka töötab veel.
Kui kütuserõhk liiga suur siis vast ei ole mõtet rõhuregulaatorit vahelt välja võtta ja vaadata et mis ta nüüd teeb vaid peaks ta asendama korras rõhuregulaatoriga. Millegist muust nagu ei peaks rõhk liiga suureks minema kui just tagasivool kuskilt kinni ei ole.


kuulsin et ka väga harval juhul võib ka pump niipidi otsad anda et hakkab suuremat survet andma
kuna cali pump ei tohiks originaalis üle kolme bari välja anda aga mul annab kuus bari siis katsetan uue pumbaga kuna rõhuregulaatorit olen juba vahetand aga see ei aitand


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 14, 2010 13:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Juun 21, 2009 0:08
Postitusi: 27
Asukoht: Pärnu
calibra kirjutas:
kuulsin et ka väga harval juhul võib ka pump niipidi otsad anda et hakkab suuremat survet andma
kuna cali pump ei tohiks originaalis üle kolme bari välja anda aga mul annab kuus bari siis katsetan uue pumbaga kuna rõhuregulaatorit olen juba vahetand aga see ei aitand


Kuidas saab pump otsi andes suuremat rõhku toota kui ta tööülesanne ongi koguaeg täisvõimsusel töötada? Ehk kui sul pump 6 bari välja annab on kõik korras ju.
Pihustitesse jõudvat rõhku reguleerib ikka rõhuregulaator mida juhitakse omakorda sisselaske kolle vaakumiga.
Kui sul on rõhuregulator baasrõhuga 3.0bar(nagu ülemvalpool oliveri pildil on näiteks peal kirjas) siis näiteks tühikäigul bensiinisurvet mõõtes enne latti pead arvestama, et tühikäigul on mootori vaakum kusagil -0.7 - -0,5 bari, ehk benarõhuks peaks näitama sellisel juhul 2.3- 2.5bari. Kui täisgaasil vaakum 0, siisi peaks olema rõhk ka sama mis baasrõhk.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 14, 2010 22:51 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Juul 09, 2009 15:01
Postitusi: 292
loed ka vöi?
on ju kirjas et pump peaks 3 välja andma.
ja rõhuregulaator umbes 2,5
või aga rõhk on tunduvalt suurem.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 15, 2010 9:45 
Eemal
Külaline

Liitunud: Pühapäev Juun 21, 2009 0:08
Postitusi: 27
Asukoht: Pärnu
JunZuu1991 kirjutas:
loed ka vöi?
on ju kirjas et pump peaks 3 välja andma.
ja rõhuregulaator umbes 2,5
või aga rõhk on tunduvalt suurem.


Kui pumba maksimum on 3bari, siis see tähendab, et tal pole ju tootlikust 2,5 bari juures.

Pange ikka pead tööle, mitte ärge lahmige niisama. Uurige kuidast töötab kütusesüsteem ja siis tulge uuesti rääkima.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 16, 2010 12:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Juul 30, 2007 22:36
Postitusi: 1108
Asukoht: läänemaa
minu teada peaks ka pump 6 bar välja käima.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 16, 2010 15:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
Snoofi kirjutas:
calibra kirjutas:
kuulsin et ka väga harval juhul võib ka pump niipidi otsad anda et hakkab suuremat survet andma
kuna cali pump ei tohiks originaalis üle kolme bari välja anda aga mul annab kuus bari siis katsetan uue pumbaga kuna rõhuregulaatorit olen juba vahetand aga see ei aitand


Kuidas saab pump otsi andes suuremat rõhku toota kui ta tööülesanne ongi koguaeg täisvõimsusel töötada? Ehk kui sul pump 6 bari välja annab on kõik korras ju.
Pihustitesse jõudvat rõhku reguleerib ikka rõhuregulaator mida juhitakse omakorda sisselaske kolle vaakumiga.
Kui sul on rõhuregulator baasrõhuga 3.0bar(nagu ülemvalpool oliveri pildil on näiteks peal kirjas) siis näiteks tühikäigul bensiinisurvet mõõtes enne latti pead arvestama, et tühikäigul on mootori vaakum kusagil -0.7 - -0,5 bari, ehk benarõhuks peaks näitama sellisel juhul 2.3- 2.5bari. Kui täisgaasil vaakum 0, siisi peaks olema rõhk ka sama mis baasrõhk.



ega ma ise ka algul ei uskund et selline asi võimalik on aga tean et ühel audil oli selline jama et pump andis rohkem välja kui peaks. Samamoodi jamas nende klapide ja asjadega seal ja lõpuks vahetas pumba ära ja kõik oli ok. ja oligi selle viga et pump oli hakkanud suuremat survet miski pärast lõõma
aga kuna uks kirjutas et cali pump peabki 6 bari andma siis mul vist ei ole pumba viga


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 16, 2010 15:45 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Okt 13, 2009 22:23
Postitusi: 545
narkokoer kirjutas:
minu teada peaks ka pump 6 bar välja käima.


kuidas kindlalt teada saada palju pump peaks välja andma sest ühest varuosade poest õeldi et cali pump peaks 3 bari välja andma


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11