No nii, käisin siis Lõuna-Eesti müügikohad läbi, siin on tulemused:
Tartus pole hetkel ühtegi korralikku, ainuke, mida ei õnnestunud proovida, oli Intertrade hõbedane calibra, aga sellel tahab vähemalt esiklaas kohe vahetamist, esmaselt ülevaatuselt läbi ei lähe.
Valgas lugu järgmine: Must calibra Kaheris oli enam-vähem, teel natuke ujus, arvatavasti viga esisillas, kuid täpsemalt ei hakanud asjasse süüvima, muidu mingit hullu loginat polnud, roostet eriti silma ei hakanud. Juhipoolne, tagumine koopaäär natuke kunagi roostetanud, aga korralikult mingi mastiksiga üle tõmmatud ja paistis, et pidama jääänud.
Hinnast oleks mingi 2-3 tonni alla saanud (üldiselt üks korralikumaid Calisid, mida ma muide nägin), muidugi eeldab Doch mootor eelnevat põhjalikku läbivaatust.
Welg autos punane Calibra täielik saan, proovisõitu ei hakanud tegema, roostetab raisk, nii mis kole, juhipoolne peegel puruks, palju kriime üle kogu auto.
Welg auto tumesinine cali- käima ei läinud, tuli krokud peale panna, siis läks, rihm lohises, nii mis kole, uksed logisevad, sõitmisel kolises üle kogu auto, kui pärast ostu mingi 10 kilo kohe peale panna, ehk saaks kuidagi talutava auto, sry, pole minu maitse
Viimane, mida vaatasin, oli Sumexi hõbedane calibra. Käivitus korralikult, kere korralik, kõik elektrividinad töötasid. Proovisõidul mingeid suuri üllatusi polnud, käigud käisid veic halvasti, ehk käigukast reguleerimist vajav? Valuveljed suht nigelad, vajaksid vahetamist (kriimud, mingi soga peale oksüdeerunud)
Mootor ajas päris tugevalt õli välja, sama tegi käigukast!
Kui need kinni saaks + käigukast korralikult tööle, oleks päris kobe Calibra... Üldiselt mulle see auto isegi meeldis, aga kuna eelarve 40 kilo, siis ei tule kahjuks välja
Rohkem midagi näha polnud
Kuna suveks oli jubedalt uut sõidukit vaja, võtsin Sumexist Ford Escort XR3'e, täislisadega ja 92 aasta lõpp, jube korralik ja mõnusalt sportlik auto muide
Calibra soetamine jääb siis ehk edaspidiseks