*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Esmaspäev Mai 13, 2024 8:48

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 27, 2004 20:30 
Kas isendil nagu calibra 110kW jupid ja ülalpidamine on väga kulukas


Ãœles
  
 
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 27, 2004 22:17 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Anonymous kirjutas:
Kas isendil nagu calibra 110kW jupid ja ülalpidamine on väga kulukas

ei ole 8)


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 27, 2004 22:22 
võin rääkida omadest kogemustest, et
esimene laks oli musl see et amort tui läbi põhja. niisiis keevitustööd 2000.-
siis vahetasin sarniiri, veepumba, rulliku, rihma 2000.-
talvekummid 3000.-
esimene õlivahetus 500.-
siis jälle sarniir, õõtsa puksid, rattalaager 1000.-
nüüd ootab ees õlirõngaste vahetus, mille maksumuseks eeldan umbes 2500.-
kõik on varuosad+töö hind
auto soetasin oktoobris.
olen olnud ta üle nii õnnelik kui ka kuri. see, kas need summad sinu jaoks on suured või väikesed ma ei tea :?:


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 27, 2004 23:39 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Mär 10, 2003 0:15
Postitusi: 123
Asukoht: Tallinn/Paide/Pärnu
Tsiteeri:
võin rääkida omadest kogemustest, et
esimene laks oli musl see et amort tui läbi põhja. niisiis keevitustööd 2000.-
siis vahetasin sarniiri, veepumba, rulliku, rihma 2000.-
talvekummid 3000.-
esimene õlivahetus 500.-
siis jälle sarniir, õõtsa puksid, rattalaager 1000.-
nüüd ootab ees õlirõngaste vahetus, mille maksumuseks eeldan umbes 2500.-
kõik on varuosad+töö hind
auto soetasin oktoobris.
olen olnud ta üle nii õnnelik kui ka kuri. see, kas need summad sinu jaoks on suured või väikesed ma ei tea



sõltub ka auto üldseisukorrast enne ostmist


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 28, 2004 2:30 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 1:12
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
ei ole kallis.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 28, 2004 20:40 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Anonymous kirjutas:
võin rääkida omadest kogemustest, et
esimene laks oli musl see et amort tui läbi põhja. niisiis keevitustööd 2000.-
siis vahetasin sarniiri, veepumba, rulliku, rihma 2000.-
talvekummid 3000.-
esimene õlivahetus 500.-
siis jälle sarniir, õõtsa puksid, rattalaager 1000.-
nüüd ootab ees õlirõngaste vahetus, mille maksumuseks eeldan umbes 2500.-
kõik on varuosad+töö hind
auto soetasin oktoobris.
olen olnud ta üle nii õnnelik kui ka kuri. see, kas need summad sinu jaoks on suured või väikesed ma ei tea :?:

ühesõnaga enamus osad, mis oled vahetanud on sellised n.ö "mis liigub see kulub" ja neid tuleb igal vanal autol vahetada, talvekumme ja õlivahetust on üldse mõtetu mainida.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 28, 2004 22:20 
ühesõnaga jupid küllaltki kirved saksa auto kohta


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 28, 2004 23:15 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Sept 30, 2003 10:46
Postitusi: 50
Asukoht: Tartu
Anonymous kirjutas:
ühesõnaga jupid küllaltki kirved saksa auto kohta


Kui mingi Sierra-Scorpaga võrrelda, siis küll aga muidu ikka suht normaalsel hinnatasemel jupid ikka.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 28, 2004 23:39 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 15, 2004 3:33
Postitusi: 279
Asukoht: TLN
110kw cali kallis remontida, ei ytleks mul 100kw cali, mis on suurem haruldus ja ma ytleks et norm hinnad, moni asi kallis moni asi odav jälle...

_________________
palkmajad - www.honka.ee


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 28, 2004 23:47 
Siis tuleks ikka vist 110 kW calibra kasuks otsustada


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 29, 2004 11:39 
rääkige siis hindadest 110 kw omanikud ...
mis maksab hammasrihma vahetus ja mis kaasneb sellega, + hind, 8v Calil see hinnaks kokku ca 1 - 1.2 kilo 16v-l ca 2.5 kilo ??
kuluvad osad, nagu pooltelje otsad filtrid jms on samad, mis on odavamad küll kui hondal või mitsubishil
Plokikaane tihendi vahetus ? Kui klapid pähe jooksevad, siis kulu?
Küünlajuhtmed ?
"Odav" pole antud teemas siiski adekvaatne vastus esimeses postis esitatud küsimusele ... :roll:


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 29, 2004 11:42 
Taivo kirjutas:
Anonymous kirjutas:
ühesõnaga jupid küllaltki kirved saksa auto kohta


Kui mingi Sierra-Scorpaga võrrelda, siis küll aga muidu ikka suht normaalsel hinnatasemel jupid ikka.


ja need väited muidugi paika ei pea :D Jupid saksa autodest odavaimad ;)
Sierra/Scorpioga on hinnad pea samad, sõltub mis autosi võrdleme, dohc Sierra ja dohc Calibra on hinnaklass sama IMO aga sõidurõõmu pakub siiski opel rohkem ;)


Ãœles
  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 29, 2004 15:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mai 22, 2003 21:36
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Anonymous kirjutas:
Kas isendil nagu calibra 110kW jupid ja ülalpidamine on väga kulukas


Eks ta ole ka õnneasi nagu kasutatud asjadega ikka. :)
Mina lasin enne ostu Opeli esinduses (Tartus) üle vaadata ja pärast Ascaris (Tallinnas) nii ka läks maksma - padjad, tihendid, ... - no tuleb arvestada ca 5k lisaväljaminekuga. Aga peale seda pole enam midagi olnud vaja remontida 8) . Nii töökindlat kasutatud autot teist pole mul olnud, kusjuures 91a oma.


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 79 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11