tarmo kirjutas:
Reeglina 8V ja 16V mootorite vahe kohta öeldakse lühidalt nii:
Kui tahad sõita nagu F1-ga ( mootor momendi saavutamiseks pidevalt üle 4500 rpm ), vali 16V mootoriga masin kui soovid, et mootor lõuaks tõmmata juba madalatel ( 2500 rpm ) pööretel, vali 8V mootoriga masin.
saladuskatte all võin sulle siiski öelda, et 16V motol on võimsust/momenti kõigil pööretel NE-motost rohkem. Taguotsale ehk TUNDUB vaid, et c20ne liigub madalatel paremini - aga tõde on tegelikult, et ta liigub kõrgetel pööretel lihtsalt s...mini.
mis pagana vastupidavusest te räägite - iga mootor peab täpselt nii hästi vastu, kui hästi tema eest hoolitsetakse. C20XE ainuke suur nõudmine on õigeaegne hammasrihma-rullikute vahetamine. Oma kogemus näitab tegelikult ka, et 16V hüdrotõukurid kipuvad kuluma. Endal vahetasin 1.silindri väljalasketõukurid (vist) ning kõik ok. Nende vahetamine on aga lapsemäng, tunni-paari töö.
mingi "OHC on parem kui DOHC" jutt on ikka 100% BS. Rääkijad võiks parem mõne konkreetse näite tuua, mitte ajada udujuttu "mootori vastupidavusest".
ning mis need pöörded masinale teevad? Ainuke miinuspool on IMO see, et panevad ta rohkem bensiini neelama
masin on sõitmiseks! Kui tahad pool milli ilma remondita kulgeda, osta mersu-diisel.
teet,
autot ostes vahiks hoopis c20let-e, 150hp on isegi kadeti jaoks vähevõitu...