*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 19:43

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Calibra esimseks autoks?
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 30, 2013 21:20 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 29, 2013 15:20
Postitusi: 8
Tere,

Kuidas sobiks calibra esimeseks autoks. Mida peaksin jälgima kui ostma hakkan? Kuidas on juppide saadavusega? Millist mootorit eelistada? Kuna calibra hinnad on suhteliselt madalad, siis pole probleemi leida korraliku isendit normaalse hinnaga. Kuna lubadeni on veel natuke aega jõuaks just parajasti teha nn: "paugu pilliks" ja mida annaks lisaks nelivedu?

Küsimusi palju aga loodaks asjalikke vastuseid. Calibrad juba väikesest põnnist saadik meeldinud!
Parimat,
asjavaataja

_________________
Respect Calibra 4x4 Turbos


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 01, 2013 9:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Laupäev Mär 17, 2012 18:41
Postitusi: 307
Asukoht: põltsamaa
asjavaataja kirjutas:
Tere,

Kuidas sobiks calibra esimeseks autoks. Mida peaksin jälgima kui ostma hakkan? Kuidas on juppide saadavusega? Millist mootorit eelistada? Kuna calibra hinnad on suhteliselt madalad, siis pole probleemi leida korraliku isendit normaalse hinnaga. Kuna lubadeni on veel natuke aega jõuaks just parajasti teha nn: "paugu pilliks" ja mida annaks lisaks nelivedu?

Küsimusi palju aga loodaks asjalikke vastuseid. Calibrad juba väikesest põnnist saadik meeldinud!
Parimat,
asjavaataja

Esimeseks sobib väga hästi ja 85kw-NE pole eriti kallis jupid odavad jne.


Viimati muutis kaimz, Kolmapäev Mai 01, 2013 23:00, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 01, 2013 21:57 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Ma usun, et sobiks hästi :) Kuna ikka vanem auto, siis peaks endal käed otsas seisma, eks nokkimist ikka tuleb.
Ostes jälgi peamiselt kere seisukorda. Tehnikat, veermikku odavam remontida kui kere lasta teha. Ehk siis muretse viisaka kerega masin.
Juppe on saada lademetes ja odavalt. :P
Kui plaanid autot võtta lihtsalt muretuks kulgemiseks, siis võta 85kW. Kui ikka väike autopisik sees jne, siis soovitaks ikka võtta 110kW. Kui võimalust, siis võta üldse turbokas 150kW - see oleks juba niuke rohkem hobiauto moodi. Kuigi hetkel kulgen ise igapäevaselt turbokaga ringi. :D

Nelivedu oleks talvel väga mõnus iga mootoriga, suvel pmst vahet pole. Noh turbokal suvel ka neliveost kasu, esiveona kaabib ikka tühja.
Kuid nelivedu ei ole nii lollikindel, vahekastid on nõrgad (tuleb jälgida asju jne, pole väga saada ka). Et sellega oleks üks mure juures :wink:

Kirjutasin millalgi rohkem natuke Calibra ostmise kohta, loe see ka läbi - http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 07#p657407

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 26, 2013 22:22 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 29, 2013 15:20
Postitusi: 8
Keegi oskab ütelda selle auto kohta midagi kas v6 on hea ja aasta arv jube kahtlane kas neid nii hilja tehti veel? http://www.auto24.ee/used/1376926

_________________
Respect Calibra 4x4 Turbos


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 26, 2013 22:46 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Ei toodetud nii kaua tõesti. kuni 97 toodeti.

Seal kas mignit jama aetud või ehk on nt tehases/laos seisnud ja esmase arvelevõtt 1999 aastal.

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 26, 2013 23:14 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 29, 2013 15:20
Postitusi: 8
wtf kirjutas:
Ei toodetud nii kaua tõesti. kuni 97 toodeti.

Seal kas mignit jama aetud või ehk on nt tehases/laos seisnud ja esmase arvelevõtt 1999 aastal.

Ise mõtlesin ka, et see pole ju loogiline aga ju siis laos seisnud üle 2aasta. Aga mida arvate V6 mootorist? Töökindel?

_________________
Respect Calibra 4x4 Turbos


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 27, 2013 10:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 09, 2007 20:37
Postitusi: 98
Ei soovita V6 esimeseks võtta.
Võta 2.0 110kw... töökindlam ja odavam ning lihtsam remontida; kütuse tarbimise osas ka oluliselt paremate näitajatega ;) Samuti ei jää kiirendusomadused oluliselt alla (natuke näppida, siis saab stock V6 ilusti jagu)
V6 eeliseks on muidugi see mõnus hääl ja vääne madalalt.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 27, 2013 21:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
V6-le teeb 110kw-ne originaalisgi tuule alla ilma probleemita :D Tean omast kogemusest ;) Sõidan ise igapäev 110kw-sega
Mul muidu enda auto müügihuvi arvatavasti ka :D Et kui huvitab siis anna teada ja vaatame kui moosid ära siis ehk diil :D :lol:
V6 ja 100kw ainsad :bang: (lollid)vead on plastik klapikambri kaaned mis kuumaga tõmbavad kõveraks ja hakkavad lekkima, ning sellest tuleneb see et küünlaaugud õli täis :cranky:
V6-el veel neid jamasi tegelt :D

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 27, 2013 22:28 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
raks100 kirjutas:
V6-le teeb 110kw-ne originaalisgi tuule alla ilma probleemita :D Tean omast kogemusest ;) Sõidan ise igapäev 110kw-sega
Mul muidu enda auto müügihuvi arvatavasti ka :D Et kui huvitab siis anna teada ja vaatame kui moosid ära siis ehk diil :D :lol:
V6 ja 100kw ainsad :bang: (lollid)vead on plastik klapikambri kaaned mis kuumaga tõmbavad kõveraks ja hakkavad lekkima, ning sellest tuleneb see et küünlaaugud õli täis :cranky:
V6-el veel neid jamasi tegelt :D

Oled ikka kindel,et v6 saab 110kw käest lutti :D ? . Mina olen kolme v6 calibrat omanud ja kõik need on jätnud seljataha 110kw masinad :lol:

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 28, 2013 20:36 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Mai 30, 2010 21:38
Postitusi: 155
Asukoht: Kohila vald (Aespa)
Muidugi :wink: Õige pöörde vahemikuga peab lihtsalt 110-sega kohalt ära võtma :D
Et tühja ei laseks ja et jõudu oleks mis hakkab 110 kuskil 2800-3000 rpm-ist :D

_________________
Opel Calibra 110kw DOCH '93a. Musta katusega
Müüa C20NE Calibra Varuosad!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mai 28, 2013 21:40 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
raks100 kirjutas:
Muidugi :wink: Õige pöörde vahemikuga peab lihtsalt 110-sega kohalt ära võtma :D
Et tühja ei laseks ja et jõudu oleks mis hakkab 110 kuskil 2800-3000 rpm-ist :D

järelikult pole v6 roolis oskaja olnud

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mai 29, 2013 19:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
Mina nõustun ka Dan-iga, eks kõik enne kõike oleneb sõitjast, kuid siiski V6 on võimsam ja sellest tulenevalt ka tegelikult kiirem, kuid noh muidugi kõik oleneb auto seisukorrast.

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Juun 06, 2013 1:27 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 17, 2009 20:12
Postitusi: 220
Asukoht: Tartu
Sõidan v6-ga ja kütusekulu on pulli kakka. Sittagi ta rohkem võtab kui 16v motoga. Mul linnas 10,5 ja maanteel 6-6,5. Ja ei koonerda gaasiga, kuigi ega ulmeline kihutaja ka enam pole.
Kiirenduse osas 16v astra jääb stock motoga kaugele maha ja calibra on 200kg raskem. Vaevalt seegi järgi jõuab. Eriti suurematel kiirustel (130km/h + ).
Teiseks on sõidu mugavus. Linnas eriti üle 2,5k rpm-i ajama ei pea. Hea ühtlane minek ja jõud on koguaeg olemas. Eeldusel et sa alla 1,5k rpmi ei hoia pööret.

Vigasi v6 küll ei täheldaks, peale klapikambri kaante. Mootor nagu mootor ikka, kui ei hoolda, siis ilmselgelt ei kesta.

Hooldus on küll ligi 2x kallim kui 16v motol.

100kw kohta rääkida ei oska ja 85kw ne on puhta pa*k, ei liigu ja joob nagu lehm. Aga no mis seal ikka tahta 30a tagasi tehtud mootorist. Varuosad ka samakallid, kui 16v (110kw).

110kw moto on küll töökindel ja suht ergas, kuid calbra on raske ja ega sealt miskit minekut loota pole mõttet. Muidu minuarust üks õnnestunumaid opeli mootoreid läbi ajaloo.

_________________
Astra-GSi.org


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11