Ütleme nii, et võid võtta ka korraliku kerega 85kW'se masina.
(minul kogemusi 85kW ja 110Kw calidega) -> Seega teiste (100kW, 125kW, 150kW) ei tea öelda täpsemalt.
Ütleme nii, et 85kW'selt tõstad mootori välja (võtad aju ja aku juurtest suurtest pistikutest mootori juhtmestiku kaasa), võtad salongist spidoka ära ning siis saad juba 110kW'se vahele tõsta. [Seega suurt juhmtestikku (salongis sees jne) sa ei pea vahetama. Lihtsalt mootori juhtmestik ehk see, mis on mootori ümber ja üks ots läheb aju juurde (seal ühendad psitikud lahti) ja teien ots läheb aku juurde pistikusse)]
Mootori kinnitused kõik sobivad kere külge, käigukastid isegi sobivad (aga kui tead, et enda oma korras, siis eelista ikka enda oma), lihtsalt natuke erinevaid kaste kasutatud 85 ja 110, kuid sobivad tglt. Siis paned oma 110se mootori juhtmestiku (pistikud aju ja aku juures ühendad ära). Viskad sisse 110se spido. Lisaks veel tegelt peaks ära vahetama bensiinipumbad. 110kW on võimsam pump peal. Ja siis peakski olema kõik korras!
Lisaks veel see, et kui on kompu, siis 85 ja 110 on need erinevad.
Nii et võid 85kW keresid ka otsida, saad vb odavalt midagi. Samas aga kui saad hea hinnaga 110se, siis võta see, sest 110kW mootoritele on natuke turgu ja on hinnas, saad natuke kere raha tagasi. Samas aga 85kW eest ei saa sittagi.
Kui hakkad midagi tegutsema, siis võid minuga ühendust võtta. Võin aidata nii nõuga kui jõuga.