*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 5:53

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 26, 2011 23:45 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
Küsimus siis järgmine... plaan tõsta oma mootori, veermiku jne teisele kerele ... kuid juhtmestikku ei viitsiks eriti ümber tõsta jne .... et kas kere valikul peab lähtuma siis sellest et mul 110kw masin .... ning kas on keegi seda teinud üldse kes võiks miskit head infot jagada mis siis kokkuvõttes kõikke seal tegema/teadma peaks :P

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 26, 2011 23:53 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Apr 13, 2010 22:06
Postitusi: 923
Asukoht: lõuna eesti
Mauks kirjutas:
Küsimus siis järgmine... plaan tõsta oma mootori, veermiku jne teisele kerele ... kuid juhtmestikku ei viitsiks eriti ümber tõsta jne .... et kas kere valikul peab lähtuma siis sellest et mul 110kw masin .... ning kas on keegi seda teinud üldse kes võiks miskit head infot jagada mis siis kokkuvõttes kõikke seal tegema/teadma peaks :P

kindlasti võiks olla,siis asi lihtsam...muidu pead kõik ümber lappama...:)

_________________
BOSS-mul on alati õigus ja õigust üle jäägiga....:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 27, 2011 0:14 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Ütleme nii, et võid võtta ka korraliku kerega 85kW'se masina.
(minul kogemusi 85kW ja 110Kw calidega) -> Seega teiste (100kW, 125kW, 150kW) ei tea öelda täpsemalt.

Ütleme nii, et 85kW'selt tõstad mootori välja (võtad aju ja aku juurtest suurtest pistikutest mootori juhtmestiku kaasa), võtad salongist spidoka ära ning siis saad juba 110kW'se vahele tõsta. [Seega suurt juhmtestikku (salongis sees jne) sa ei pea vahetama. Lihtsalt mootori juhtmestik ehk see, mis on mootori ümber ja üks ots läheb aju juurde (seal ühendad psitikud lahti) ja teien ots läheb aku juurde pistikusse)]

Mootori kinnitused kõik sobivad kere külge, käigukastid isegi sobivad (aga kui tead, et enda oma korras, siis eelista ikka enda oma), lihtsalt natuke erinevaid kaste kasutatud 85 ja 110, kuid sobivad tglt. Siis paned oma 110se mootori juhtmestiku (pistikud aju ja aku juures ühendad ära). Viskad sisse 110se spido. Lisaks veel tegelt peaks ära vahetama bensiinipumbad. 110kW on võimsam pump peal. Ja siis peakski olema kõik korras! :)
Lisaks veel see, et kui on kompu, siis 85 ja 110 on need erinevad.

Nii et võid 85kW keresid ka otsida, saad vb odavalt midagi. Samas aga kui saad hea hinnaga 110se, siis võta see, sest 110kW mootoritele on natuke turgu ja on hinnas, saad natuke kere raha tagasi. Samas aga 85kW eest ei saa sittagi. :P

Kui hakkad midagi tegutsema, siis võid minuga ühendust võtta. Võin aidata nii nõuga kui jõuga. :buddies:

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 28, 2011 20:47 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
wtfff kirjutas:
Ütleme nii, et võid võtta ka korraliku kerega 85kW'se masina.
(minul kogemusi 85kW ja 110Kw calidega) -> Seega teiste (100kW, 125kW, 150kW) ei tea öelda täpsemalt.

Ütleme nii, et 85kW'selt tõstad mootori välja (võtad aju ja aku juurtest suurtest pistikutest mootori juhtmestiku kaasa), võtad salongist spidoka ära ning siis saad juba 110kW'se vahele tõsta. [Seega suurt juhmtestikku (salongis sees jne) sa ei pea vahetama. Lihtsalt mootori juhtmestik ehk see, mis on mootori ümber ja üks ots läheb aju juurde (seal ühendad psitikud lahti) ja teien ots läheb aku juurde pistikusse)]

Kui hakkad midagi tegutsema, siis võid minuga ühendust võtta. Võin aidata nii nõuga kui jõuga. :buddies:


Aga kuidas mõistlikum/lihtsam teha oleks .... kas tõsta mootor koos kastiga või siis võtta käigukast küljest? Ning kuna siin pakkusid abi siis millal saaksid uudistama tulla? :D

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 28, 2011 21:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 1:10
Postitusi: 459
Asukoht: Põltsamaa
Kui kast korras, siis ikka koos kastiga :D


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 28, 2011 22:43 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
intel kirjutas:
Kui kast korras, siis ikka koos kastiga :D


Õnneks sain ka siin töökaaslaselt infot et kõik koos ikka ning tõstab kere mootori pealt maha mitte vastupidi (kasti, silla jne) :D .... nüüd vaid siis mure et mitmes kohas ning kus võiks asuda need kere nr-id :P

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 28, 2011 22:50 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Mauks kirjutas:
Aga kuidas mõistlikum/lihtsam teha oleks .... kas tõsta mootor koos kastiga või siis võtta käigukast küljest? Ning kuna siin pakkusid abi siis millal saaksid uudistama tulla? :D


Kui ma ainult mootorit üritasin tõsta, siis jäi see käigukasti võll natuke ette ja jamasti, et siis peaks kasti ikka lahti laskma nats, et saaks nihutada ja siis nurga all mootorit ära tõsta vms.
Et pmst võid koos tõsta, siis kergem mõnesmõttes.

No see nädal mul pikk nädal, ainult kolmapäev ja neljapäev on vaba, järgmine nädal aint kolmapäev-neljapäev tööl. :P Millal ise tegutsed? 8)


edit: vahepeal olid postitanud. Kui tahad mootori alla lasta, siis pead jah sillatala kõik lahti laskma. Et noh siis püstakute küljest lahti(sarniirid jne), siis sillatala kere küljest jne. Et mõnesmõttes ka palju tööd. Ülevalt saab ka muidu mootori kätte, nats nurga alt tõsta ja korras :P

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 28, 2011 22:59 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
wtfff kirjutas:
Kui ma ainult mootorit üritasin tõsta, siis jäi see käigukasti võll natuke ette ja jamasti, et siis peaks kasti ikka lahti laskma nats, et saaks nihutada ja siis nurga all mootorit ära tõsta vms.
Et pmst võid koos tõsta, siis kergem mõnesmõttes.

No see nädal mul pikk nädal, ainult kolmapäev ja neljapäev on vaba, järgmine nädal aint kolmapäev-neljapäev tööl. :P Millal ise tegutsed? 8)


edit: vahepeal olid postitanud. Kui tahad mootori alla lasta, siis pead jah sillatala kõik lahti laskma. Et noh siis püstakute küljest lahti(sarniirid jne), siis sillatala kere küljest jne. Et mõnesmõttes ka palju tööd. Ülevalt saab ka muidu mootori kätte, nats nurga alt tõsta ja korras :P


No väike mõte siin töökaaslase õpetuse järgi läheks kõik vahetusse .... koos sillaga jne (sellest nö abiraamist lahti lasta kere küljest ja liigutada kõik minema) ..... see pidi veel lihtsam olema :D ... Ise tegutsen nö igapäev .... teisipäev,kolmapäev olen päevases vahetuses seega õhtul nokitsen ... ning neljapäev, reede õhtuses seega päeval nokitsen ning kui viitsin siis öösel ka :D

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 01, 2011 14:42 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Mär 15, 2010 14:36
Postitusi: 153
Asukoht: Tartu
Mauks kirjutas:
intel kirjutas:
Kui kast korras, siis ikka koos kastiga :D


Õnneks sain ka siin töökaaslaselt infot et kõik koos ikka ning tõstab kere mootori pealt maha mitte vastupidi (kasti, silla jne) :D .... nüüd vaid siis mure et mitmes kohas ning kus võiks asuda need kere nr-id :P




viewtopic.php?f=11&t=10553
Tsekka siit, näed kus asuvad kere nr!

_________________
2.5 V6 125kw
Kui oled tehase poolt idioot, ei aita aju chippimine kah !


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 01, 2011 16:30 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Mai 24, 2005 21:53
Postitusi: 511
Asukoht: Tallinn , Viimsi
darkness500 kirjutas:
http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=10553
Tsekka siit, näed kus asuvad kere nr!



Tänud 8)

_________________
Terv.
Mauks


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11