*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Laupäev Apr 27, 2024 17:45

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 16, 2010 15:13 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Aug 16, 2010 15:11
Postitusi: 8
Tere, huvitaks siis natuke Calibrad 2,0 85 ohc ja Calibra 2,0 110kw Dohc.

On siin kellelgi reaalseid kogemusi nendega joonele pannes?
calibra 2,0 110kw vs ford escort rs 2,0 110kw
calibra 2,0 85kw versus ford sierra 2,0 dohc 85kw või mõni muu 2,0 sierra.

Kui on siis huvitaks, kuidas on võidukiirendamine lõppenud, kelle kasuks?
Tänud kõigile vastajatele.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 16, 2010 18:37 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Juul 06, 2005 15:42
Postitusi: 100
Asukoht: tartu
Ennekõike sõltub see kiirendajast endast .

_________________
5018973


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 16, 2010 21:59 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Mär 01, 2007 20:05
Postitusi: 454
Asukoht: Tallinn(EST)
Teiseks veoülekandest. Käigukasti käigu pikkusest ja kiirusest!


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 16, 2010 22:16 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Aug 16, 2010 15:11
Postitusi: 8
Ma küsin siiski autode võimekuste kohta, mitte juhtide taseme.
Samuti huvitavad mind autod stock seadistuses.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 16, 2010 22:24 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Juul 06, 2005 15:42
Postitusi: 100
Asukoht: tartu
Internet on suur ja lai, otsi, iga auto kohta on tehaseandmed välja toodud .

_________________
5018973


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2010 17:06 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Aug 16, 2010 15:11
Postitusi: 8
Mind huvitavad siiski reaalsed kogemused, mitte tehaseandmed.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 17, 2010 23:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Juul 06, 2005 15:42
Postitusi: 100
Asukoht: tartu
Reaalne kogemus ei ole adekvaatne kuna masinaid on kasutatud erinevalt ja ka kulumisastmed on erinevad .Kunagi sai joonestatud teiste calidega ja tulemused olid väga erinevad .
1. Mootorid on erineva kulumisastmega .
2. Autode massid on erinevad ja ka juhi kaal mängib rolli.
3. Rehvid on erineva pidamisega
4. Juhtide reaktsiooni aeg ....0,5 sek. annab vastasele juba mitme meetrise edumaa
jne.

_________________
5018973


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 18, 2010 17:41 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Aug 16, 2010 15:11
Postitusi: 8
Ma tean jah, aga rääkige ikkagi praktikast.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 18, 2010 17:44 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
85kW calibra teeb isegi 2.0 doch sierrale ilusti ära.

110kw calibra oleneb paljudest asjadest, rs 2000 ei tohiks probleemi tekidata.
isiklukud kogemused nii 525 141kw bmw-ga kui ka 328 142kw bmw-ga.

ja loomulikult oleneb see suuresti ka sõitjatest ja veoskeemist :wink:

rs2000 isiklukult pole joonel käinud, aga see oleks päris põnev.

mainin ära ka selle et olenb kui ergas mootor on, ja kas tegu on paigalt stargiga või lend stardiga.

Opeli käigukastidel on loomulikult väga hea kiire kolmas käik mis aitab korralikult kaasa.

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev Aug 19, 2010 15:13 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Aug 16, 2010 15:11
Postitusi: 8
Vot väga hea, sellistest omadest kogemustest rääkigegi või ka neist, mida teate:)


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 25, 2010 22:43 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Nov 20, 2009 14:20
Postitusi: 53
kui 85kw sierral peaks plokkdiffer taga olema, pole 85kw calibral lootustki sierra vastu
lõppkiirused näitavad et võimekused on sarnased, kuid veoskeemi tõttu saab sierra kõva eelise.
lisaks on sierra calibrast kõvasti kergem.

samas 88kw mõtetu dohc sierra saab 85kw sierra käest lutti....mul on sellsed kogemused.

siis sai autosid aretama hakatud...võimu juurde....lõppulemus calibra võitis sierrat ainult haapsalus, kus pidamine parem ja võimalik ka esiveolisel norm start saada. samas 400m lõppkiirused calibra 143 vs sierra 130 ajad calibra 15,7 sierra 16.0 0-100 calibra 8,0s sierra 8,5s


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede Aug 27, 2010 16:18 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Aug 16, 2010 15:11
Postitusi: 8
Ma tegelikult 400m kiirendust mõtlengi ,see standard kiirendusvõistlus ju.
No 85kw Calibra tühikaal on ju 1188kg, sierra 85kw dohc kaal on miski 1100kg midagi, täpselt ei mäleta.

Seevastu, mul oli kunagi 2,0 77kw karpa sierra 1983a oma, selle tühimass oli 1030kg, minu arust see liikus igast sierra 85kw dohcist paremini, mida ma tean.
seda ma tean ka jah ,et 88kw sierra dohc on kehvem, kui 85kw.

Kuid minu arvamus on see, et calibra/vectra 2,0 85kw mootor on parem, kui sirra dohc 2,0 85kw ja seda igas mõttes.
Muideks, sierra 2,0 85kw dohc on 8 klappi, aga 2 mõttetut nukkvõlli.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 30, 2010 12:47 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juul 11, 2007 17:23
Postitusi: 352
Asukoht: Vigala-Pärnu-Kuopio
alart kirjutas:
Ma tegelikult 400m kiirendust mõtlengi ,see standard kiirendusvõistlus ju.
No 85kw Calibra tühikaal on ju 1188kg, sierra 85kw dohc kaal on miski 1100kg midagi, täpselt ei mäleta.

Seevastu, mul oli kunagi 2,0 77kw karpa sierra 1983a oma, selle tühimass oli 1030kg, minu arust see liikus igast sierra 85kw dohcist paremini, mida ma tean.
seda ma tean ka jah ,et 88kw sierra dohc on kehvem, kui 85kw.

Kuid minu arvamus on see, et calibra/vectra 2,0 85kw mootor on parem, kui sirra dohc 2,0 85kw ja seda igas mõttes.
Muideks, sierra 2,0 85kw dohc on 8 klappi, aga 2 mõttetut nukkvõlli.


Sierra 85kw doch pole 8 klappi vaid ikka 16, miks ta muidu doch siis on.
olen mõlema tüübi mootoriga kokku puutunud, 88kw mootoril on mingi klapp vahelt ära võetud lihtsalt sisse laskest.

Päring kirjutas:
kui 85kw sierral peaks plokkdiffer taga olema, pole 85kw calibral lootustki sierra vastu
lõppkiirused näitavad et võimekused on sarnased, kuid veoskeemi tõttu saab sierra kõva eelise.
lisaks on sierra calibrast kõvasti kergem.

samas 88kw mõtetu dohc sierra saab 85kw sierra käest lutti....mul on sellsed kogemused.

siis sai autosid aretama hakatud...võimu juurde....lõppulemus calibra võitis sierrat ainult haapsalus, kus pidamine parem ja võimalik ka esiveolisel norm start saada. samas 400m lõppkiirused calibra 143 vs sierra 130 ajad calibra 15,7 sierra 16.0 0-100 calibra 8,0s sierra 8,5s


plokkdiffriga võidab ta ainult stardis, aga teise käiguga on calibra kõrval juba :wink:
ja mõlemal sirtsu mootoril olene see sellest kuidas mootorit hooldatud ja mis seisukorraas ta on, see on kõik olenv.
fordi mootori arendajad on kõvasti ajast maas tegelikult selle aja kohta mil calibrasid ja sierrasid toodeti.

Fordi Sierra
2.0l 74 kw 8 klappi
Opel Calibra
2.0l 85 kw 8 klappi

Ford Sierra
2.0l 85/88 kw 16 klappi
Ople Calibra
2.0l 110 kw 16 klappi

et tegelikult andmed juba näitavad sierra nõrkust. ja suur osa sierra jõust kaob ära ka juba pikka gardaani mis taha jookseb, aga samas calibral on lühikesed veovõllid :wink:

Mitme otsaga asi.

_________________
+358466242489

RWD Calibra In Progress! 2JZ inside!
UK Spec MkIV Supra


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 30, 2010 14:39 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Aug 16, 2010 15:11
Postitusi: 8
sierra dohc mootoriga pole sa ikka üldse kursis.
vaata sõna dohc tähendab kahte üla nukkvõlli, 16 klapist pole sõnagi juttu.
Muuseas honda tegi ühe nukkvõlliga 16 klappi.

kuid tahad teada, miks ford tegi sierra dohci 8 klapiga?
põhjus väga lihtne, kuna teistel tuli välja dohc mootor, siis ford ei saanud ju kehvem olla oli vaja ka teha dohc mootor, ega tavainimene on ju niivõrd lammas, et ta ei tea mis seal sees on ja vaatab sõna dohc ja ostab.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_I4_DOHC_engine loe, siin ka juttu neist mootoritest


Nii tegigi ford inimeste petmiseks reklaamitrikiks 8 klapilise dohc mootori, tõsi ta tegi sellele ka natuke parema pritse jne.
Kuid lõppkokkuvõttes on see sierra dohc mootor kehvem, kui tema eelkäija karpa ja pritse 2,0 74/77kw, neid tehti mitut varianti.

Sierra ainus 16 kapiline dohc mootor on 2,0 cosworth turbo, mis on siis miski 150kw, neid mitut sorti.


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 30, 2010 20:58 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Nov 20, 2009 14:20
Postitusi: 53
cossu on 162kw vms

dohc on 8 klappi
aga tundub et mehed suured sierra ässad ei tea midagi sierra is'st , mis on ohc ja 85kw ja mina rääkisin just sellest.

ja karmo...ma tahaks näha et 8v calibra sierra is'i stards võidetud 2 autopikkuse vahe tagasi teeb.
jutuks hea küll

tõsi opeli mootor on väledam kiirendusel..seda tänu sellele et hingab natukene kõrgemale pöördele...aga see vahe väga väike.
eks ma mingi aeg otsin mingi video kus on stardi näide 2.0 85kw ohc plokkdiffriga sierrast.
kehva stardi teinud omega 3.0 155kw sai ka selle sirtsu käest mõnusa luti. just tänu stardile.
kiirenduses on start väga oluline.
väike näide sierra cossu ja calibra 3.0 tava asfaldil.
võimsuse ja kiiruse vahed suht suured aga siiski caliba 400m peal kaotas...ja 420 peal juba nobedalt möödub
http://www.youtube.com/watch?v=ZU5YAWU-ctQ


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 104 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11