mis puudutab minu suhtumist/arvamust tulevast hooajast, siis siin mõned mõtted.
Esialgne plaan ja kindel soov oli tuua auto ametlikule rajale 08.05 Nightrace üritusel. Tundub, et tehnilise asja saaks isegi korda
Miks oli? Sest alates sellest aastast on tekkinud selline organisatsioon nagu BHRA (
www.bhra.ee) , mis nõuab ametlikel kiirendustel võistleja litsentsi. Kõik on hea, aga minul näiteks ja ka paljudel teistel kellel puuduvad sponsorid, puudub igasugune soov maksta veelgi rohkem. Praeguse hetkeseisuga tean seda, et litsentsi saamiseks tuleb astuda BHRA liikmeks (1000.-) + tasuda aastamakse (500) või 2.variandina taotleda 1.kordset litsentsi (400). Nagu võite arvata litsents on kõigest 1 osa kogu võistluse eelarvest... tean juba päris mitut tõsisemat sõitjat, kes arvatavasti loobuvad
OMC. selle ürituse suhtes on täheldada ainult positiivset. Kunagi 2a tagasi juba rääkisin korraldajatele, et klassijaotus on ebaõiglane ja see ainult aja küsimus, millal toonase aja püss-Sierra tulemused suuremate autodega üle lüüakse. Sellel aastal siis B-klass: ->4.0/2.3ülelaadega (turbo/nitro/kompressor). Mis salata, enda ootused on suured, eesmärgiks on 230-240km/h, mis oleks eelmise aasta tulemusi vaadates...
Lisaks sellel üritusel pole vaja em litsentsi ja osavõtt maksab 300.-
Pikk tekst tuli, loodetavasti mitte asjatult
_________________
Stop being a pussy and turn up that boost
12.563 @ 179km/h
www.es-tuning.ee